تبادل آتش دوباره در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی

منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) از تبادل دوباره آتش در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند.
تصویر تبادل آتش دوباره در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی

به گزارش سایت خبری پرسون، شبکه المیادین در این باره اعلام کرد که موضع نظامی البیاض ارتش رژیم صهیونیستی از خاک لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفت.

منابع خبری عبری زبان نیز از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در منطقه «المطله» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: ساعت ۱۲ و ۲۲ دقیقه به وقت محلی و بعد از یک عملیات رصد دقیق مشخص شد که یک تیم نظامی اسرائیلی در اطراف موضع نظامی «العاصی» کمین کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است: این نظامیان اسرائیلی را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار دادیم و این حمله منجر به کشته و مجروح شدن شماری از آنها شد.

در همین راستا، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی مناطق اطراف شهرک «بلیدا» در جنوب لبنان را بمباران کرد.

همزمان با عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی نیز طی روزهای اخیر شاهد تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان بوده است.

رسانه‌های عبری در این باره گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان چند افسر و نظامی صهیونیست کشته شدند و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شدند. تعدادی از شهرک‌نشینان نیز به صورت داوطلبانه شهرک‌ها را ترک کردند و بیشتر شهرک‌های شمالی در حال حاضر خالی شده و فقط سربازان دشمن در آنجا مستقر هستند.

منبع: مهر

546313