ترامپ:

باید به حال بایدن گریست

دونالد ترامپ طی سخنرانی در میان حامیانش در لاس‌وگاس مجددا به جو بایدن، رقیب احتمالی‌اش در رقابت‌های انتخابات ۲۰۲۴ تاخت و گفت، نباید به رفتار بایدن خندید بلکه باید به حال او گریست.

تصویر باید به حال بایدن گریست

به گزارش سایت خبری پرسون، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا ضمن انتقاد از عملکرد جو بایدن، رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا گفت که بایدن ۸۰ ساله برای دور دوم ریاست «بسیار پیر» است.

طبق گزارش نشریه نیوزویک، ترامپ درباره بایدن گفت: امروز او قادر نیست در را پیدا کند! او حتی نمی‌تواند دو جمله را کنار هم بگذارد و خود او مسئول جنگ هسته‌ای است.

این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در ادامه رفتار بایدن را مسخره کرد و درحالیکه وانمود کرد گم شده است، با حالت گیج و گنگی افزود: «من کجا هستم؟!»

درحالیکه حضار به این رفتار و طعنه می‌خندید، ترامپ صراحتا اعلام کرد: صادقانه، ما نباید به او بخندیم بلکه باید به حالش گریه کنیم! زیرا آن‌ها در حال تخریب و ویرانی کشورمان هستند. این احمق‌های بی‌کفایت!

جو بایدن، پیرترین رئیس‌جمهوری تاریخ آمریکا پیشتر اذعان کرد که متوجه سن بالای خود است اما قصد شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ را دارد زیرا «دونالد ترامپ می‌خواهد دموکراسی آمریکا را نابود کند.»

منبع: مهر

545939