فال تاروت فردا جمعه 5 آبان 1402/ فال تاروت پیشگویی آینده

در این بخش فال تاروت تاریخ جمعه 5 آبان سال 1402 (پیشگویی آینده و فردا) را ارائه کرده ایم با ما همراه باشید.
تصویر فال تاروت فردا جمعه 5 آبان 1402/ فال تاروت پیشگویی آینده

به گزارش سایت خبری پرسون، این نوع فال از زمان های قدیم رواج داشته و در تمدن های کهن مانند مصر و ایران طرفدار داشت. این نوع پیشگویی ها توسط بزرگانی همچون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین سال بعد از آن، همان اتفاقات افتاد و باعث شد خیلی ها به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. به همین جهت در این بخش فال تاروت روزانه را هر روز ارائه می کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. فال تاروت Tarot Horoscopes یکی از فال های بسیار قدیمی است که یکی از روش های پیشگویی می باشد. این فال در زمان قدیم بیشتر مورد توجه اشراف و نجیب زادگان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط که پادشاهان ممنوع کرده بودند، کاری سخت بود. امروز هم افرادی که به تاروت مسلط باشند حتما از شما هزینه های زیادی دریافت خواهند کرد که ما در این بخش به صورت رایگان فال روزانه تاروت را ارائه می کنیم.

تاروت بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروت فرانسوی، تاروت ایتالیایی و Königrufen اتریشی استفاده می شد. در اواخر قرن هیجدهم میلادی، بعضی از انواع تاروت به عنوان روشی برای پیشکویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرارآمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق استفاده می شد.

♈ فال تاروت روزانه برای افراد متولد فروردین

بانوی خونگرم

– پیشرفت
– بانویی خونگرم و معاشرتی ، مغرور و اصیل
– شخصی صاحب اختیار ثروتمند و موفق
– موفقیت در تعهدات و پیشرفت
– سخاوت و مهربانی

توضیح :
شما در جهت پیشرفت و رشد شخصی خود گام برمیدارید. به آنچه که انجام می دهید اعتقاد دارید و آنچه را که انجام می دهید موجب تشخیص اهداف شما می گردد. بانوی چوبدست ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقمند است. در هر شکلی که بانوی چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند او تاثیر و الهام بپذیرید.

عبارت شفابخش :
من قدرت را در عشق بیکران و همه جا حاضر می یابم.

♉ فال تاروت روزانه برای افراد متولد اردیبهشت

حمایت

– رهبری
– به استقلال رسیدن در تصمصم گیری و زندگی (منظور ازدواج نیست)
– مدیریت و قدرت . نتیجه زحماتتان نزدیک است.
– قدرت آن را دارید که با کسانی که در زندگیتان دخالت می کنند و برایتان تصمصیم می گیرند مبارزه کنید.

توضیح :
هم اکنون برای طرح و اجرای تعهدات و نقشه های طولانی مدت، لحظه ی مساعد و خوش یمنی است. برای یک تغییر یا یک حرکت جدید به نیروی خود اعتماد کنید و با افکار بزرگ پیش بروید. با رهبری خردمندانه، کنترل وضعیت کنونی را بعهده گرفته و برای پیشرفت خود و دلبندانتان بهترین امکانات را فراهم سازید.

عبارت شفابخش :
من به قدرت خود اعتماد دارم. با خدمت کردن فرمانروایی می کنم و با فرمانروایی خدمت می کنم.

♊ فال تاروت روزانه برای افراد متولد خرداد

رسیدن به آرزوها
– پاداش
– پیروزی در مسئولیت ها و تعهدات
– تغییر محل اقامت

توضیح :
نگاه کن، همه چیز از نو متولد شده است. صحنه برای شروع جدید یا دوره مطلوبی تنظیم شده است. گشایشی در وضع شما ظاهر می گردد که نویدبخش اطمینان، آسودگی و نیل به مقصود است. با اشتیاق گام های اجرایی را طی کنید. شما می توانید مشکلات را به فرصت های مناسب تبدیل نموده و طرح های خود را به واقعیت پیوند دهید.

عبارت شفابخش :
من با کائنات موزون و هماهنگ هستم.

♋ فال تاروت روزانه برای افراد متولد تیر

آگاهی بر حقیقت

– صبر و تاخیر
این کارت به معنی دریافت الهامات و حس ششم قوی می باشد همین طور نشانه زن کاملی است که همه مردان آرزوی آن را دارند.

توضیح :
اگر در رابطه با شروع یک اقدام یا یک ارتباط جدید و یا یک انتخاب مهم در زندگی خود این کارت را کشیده اید، پاپ بانو توصیه می کند که در حال حاضر « صبر و تاخیر » در این کار به مصلحت شما است. زیرا هنوز ضرورت دارد تا نسبت به رشد و دگرگونی های درونی خود آگاهی یافته و روی آنها کار کنید.

عبارت شفابخش :
من به نیروهای شهودی خود ایمان دارم.

♌ فال تاروت روزانه برای افراد متولد مرداد

اقدام به یک کار بزرگ
– شما برای موفقیت به یک نوع ابتکار عمل نیاز دارید
– قدرت انجام فعالیتهای شغلی و تجاری بزرگ
– تعیین هدف

توضیح :
دو چوبدست شما را تشویق می کند که افکار خود را تبادل نظر نموده و آنها را به حرکت وادارید. می بایست با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله نمایید. زمان برای کارهای خلاق و مبتکرانه مناسب است.

عبارت شفابخش :
قدرتی را که نیاز دارم در کانون وجود خود می یابم.

♍ فال تاروت روزانه برای افراد متولد شهریور

افکار بیهوده

– سرگردانی
– آرزوها و نقشه های زیاد برای آینده
– خیال پردازی
– حساب کردن روی مسائلی که در واقعیت وجود ندارند
– فکر و خیالهای بیهوده
– نقش بر آب شدن رویاها

توضیح :
حالا وقت آنست که چشمان خود را بگشایید و نگاه نافذی به واقعیت بیاندازید. روی اعمال خود به دقت بنگرید و اندیشه کنید. این نماد، نماینده ی زمانی است که برای خود قصرهایی در آسمان می سازید! می بایست تصمیم بگیرید که کدامیک از مقاصد شما برای پیگیری و اقدام بیش از همه مقدم تر و پرمعناتر است.

عبارت شفابخش :
همانطور که تاریکی و سایه های خود را تشخیص می دهم و می پذیرم، آنها قدرت خود را از دست می دهند.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای افراد متولد مهر

رهایی از غم

– آرامش
– استراحت پس از یک دوره کشمکش
– از نگرانی بیرون آمدن
– رهایی از رنج

توضیح :
زمان جشن ها و شادی ها و دریافت پاداش و هدایا فرا می رسد. بزودی گشایش های شادی بخش و کامیابی های خود را با اطرافیان جشن می گیرید. از کامجویی و ثروت های احساسی و دنیوی که به شما ارزانی شده است بهره مند شوید ولی زنهار که به آنها وابسته نگردید.

عبارت شفابخش :
امروز زندگی آنچه را که برای خوشبختی نیاز دارم، به من می بخشد.

♏ فال تاروت روزانه کبیر برای افراد متولد آبان

یک موقعیت عالی

– مردی مسئولیت پذیر ، زحمتکش و صبور
– شخصیتی آرام و قابل اعتماد و مهربان
– مذاکره در مورد یک موضوع مهم مالی

توضیح :
شما برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می کنید و نسبت به وظایف خود جدی هستید. دلاور سکه نمایانگر مسئولیت پذیری و بردباری است و به شما پیشنهاد می کند برای دریافت نتیجه و حصول اهدافتان خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ سازید و انتظارات خود را به تعویق بیاندازید. برای به حداقل رساندن مشکلات و خطرات، استوار و با احتیاط گام بردارید. جهت پیگیری اقدامات خود از روش های نو و ابتکاری یا تصمیمات عجولانه چشم پوشی کرده و در عوض به روش های شناخت شده و آزموده متکی باشید.
اگر برای مشاوره وضعیت خود این کارت را کشیده اید لازم است از انرژی مثبت این شخصیت در جهت صبر و بردباری و اندیشه گری بهره برداری نمایید. در صورت تلاش پیگیر و مداوم پاداش سرشاری نصیبتان خواهد شد.

عبارت شفابخش :
برای اجرای هر خدمت، انرژی لازم نیز بسویم می آید.

♐ فال تاروت روزانه کبیر برای افراد متولد آذر

جدایی

– بحران
– جدایی
– اشک
– غم
– ناسازگاری و مشاجره

توضیح :
سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است.
آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

عبارت شفابخش :
هر مشکلی راه حل خاص خود را در بر دارد.

♑ فال تاروت روزانه برای افراد متولد دی

رهایی از غم

– آرامش
– استراحت پس از یک دوره کشمکش
– از نگرانی بیرون آمدن
– رهایی از رنج

توضیح :
لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. گذشت زمان تمام زخمها را شفا می بخشد. داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است.
از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد دشوار یا مسائل پیچیده دوری کنید. هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. عقب نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع آوری نیرو و تمرکز است. نیاز است قدری آرام بگیرید.

عبارت شفابخش :
من در وجود خود احساس صلح و آرامش می کنم.

♒ فال تاروت روزانه برای افراد متولد بهمن

جشن و شادی

– جشن و سرور به دلیل یک اتفاق خوب
– نامزدی
– تولد
– ازدواج
– بهبود بیماری

توضیح :
لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. گذشت زمان تمام زخمها را شفا می بخشد. داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است.
از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد دشوار یا مسائل پیچیده دوری کنید. هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. عقب نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع آوری نیرو و تمرکز است. نیاز است قدری آرام بگیرید.

عبارت شفابخش :
من در وجود خود احساس صلح و آرامش می کنم.

♓ فال تاروت روزانه برای افراد متولد اسفند

پیمان

– ماجرای عاشقانه
– شروع یک ماجرای عاشقانه یا یک ارتباط دوستانه
– نامزدی
– پیمان دوستی
– آشتی

توضیح :
این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد و نیل به مقصود را در هر زمینه ای بشارت می دهد. دو جام نمایانگر آنست که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد.
اگر هنوز شریک زندگی خود را انتخاب نکرده اید، مقدمات لازم را برای یافتن و انتخاب مناسب فراهم سازید.
نماد دو جام پیام آور آن است که زمان جدایی و تنهایی بزودی سپری می گردد و یک تبادل احساسی عمیق مابین شما و طرف مقابل تان صورت می پذیرد.

عبارت شفابخش :
از آنچه که زندگی به من می بخشد برخوردار می گردم، اتحاد زیبای عاشقانه مرا سیراب می کند.

منبع: روزانه

545549