گوشی جدید گوگل حریف آیفون ۱۵ نشد

درحالی‌که آیفون ۱۵ پرو مکس و ۱۵ پرو به امتیاز ۱۵۴ دست پیدا کرده‌اند، DxOMark به دوربین پیکسل ۸ پرو امتیاز ۱۵۳ داده است.
تصویر گوشی جدید گوگل حریف آیفون ۱۵ نشد

به گزارش سایت خبری پرسون، گوشی‌های پیکسل گوگل در سال‌های اخیر به دوربین‌های بسیار باکیفیتی مجهز شده‌اند و ظاهراً این موضوع درباره جدیدترین اعضای این خانواده هم صدق می‌کند. به‌تازگی دوربین پیکسل ۸ پرو توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفته و توانسته با کسب امتیاز ۱۵۳، در رتبه چهارم لیست گوشی‌های مجهز به بهترین دوربین قرار بگیرد.

گوشی گوگل در رده‌بندی DxOMark از هواوی P۶۰ پرو با امتیاز ۱۵۶ و آیفون ۱۵ پرو مکس و ۱۵ پرو با امتیاز ۱۵۴ شکست خورده، البته همان‌طور که می‌بینید، اختلاف امتیاز این گوشی‌ها بسیار کم است. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که پیکسل ۷ پرو در بررسی DxOMark امتیاز ۱۴۷ را به‌دست آورده است، بنابراین با پیشرفت مناسبی روبه‌رو هستیم.

عملکرد دوربین پیکسل ۸ پرو گوگل

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، پیکسل ۸ پرو در بررسی DxOMark در بخش عکاسی به امتیاز ۱۵۵، در بخش بوکه به امتیاز ۶۵، در بخش پیش‌نمایش به امتیاز ۷۵، در بخش زوم به امتیاز ۱۵۲ و در بخش فیلم‌برداری به امتیاز ۱۴۹ دست پیدا کرده است. درمجموع DxOMark به دوربین پیکسل ۸ پرو امتیاز ۱۵۳ را داده است.

گوشی جدید گوگل حریف آیفون ۱۵ نشد/ عکس

این منبع در بررسی خود به نکات مثبت و منفی دوربین جدیدترین پرچمدار گوگل اشاره کرده است. به گفته DxOMark، رنگ‌ها در تمام شرایط نوری در عکس‌ها و ویدیوها مناسب هستند و همچنین در تمام شرایط نوری رنگ پوست با دقت بالایی ثبت می‌شود.

DxOMark از سرعت و دقت بالای فوکوس خودکار در هنگام عکاسی و فیلم‌برداری خبر داده و جزئیات تصاویر در هنگام زوم و عکس‌های ماکرو را مناسب ارزیابی کرده است. عملکرد مناسب لرزشگیر در اکثر شرایط نوری دیگر ویژگی مثبت دوربین پیکسل ۸ پرو عنوان شده است.

اما همان‌طور که می‌توان حدس زد، دوربین پرچمدار گوگل ضعف‌هایی هم دارد. به گفته DxOMark، برخی مواقع با کاهش جزئیات و بافت‌های بی‌کیفیت روبه‌رو می‌شوید. دوربین پیکسل ۸ پرو ظاهراً در شرایط نوری ضعیف عملکرد همراه با نویز دارد و همچنین وضوح ویدیوها می‌تواند در فریم‌ها متفاوت باشد. با وجود تمام این ضعف‌ها، پیکسل ۸ پرو همچنان یکی از بهترین دوربین‌های بازار را دارد.

منبع: دیجیاتو

544757