نکونام:

تا آخر عمر مدیون هواداران استقلال هستم

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید به هواداران استقلال مدیون است چون همیشه به او لطف داشتند.

تصویر تا آخر عمر مدیون هواداران استقلال هستم

به گزارش سایت خبری پرسون، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر هوادار در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به گزارش ایسنا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل هوادار اظهار کرد: در بازی فردا مثل همه بازی‌ها باید با تمام تمرکز و وجودمان به میدان برویم. بازی سختی خواهد بود و باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. خوشحالم که فردا هوادارانمان را در ورزشگاه داریم و از آنها ممنونم. به آنها مدیونم چون همیشه به من و استقلال لطف داشتند. تا آخر عمر مدیون هواداران استقلال هستم و امیدوارم در بازی فردا نتیجه بگیریم.

او درباره بازی نکردن بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال گفت: بلانکو بازیکن قابلی است و ما نیاز داریم از این بازیکن استفاده کنیم. در شرایط فعلی کمبود بازیکن داریم و حضور او به ما کمک می‌کند. ما در حال حاضر ۱۷ نفریم و اگر قرارداد امید حامدی‌فر ثبت شود، ۱۸ نفر می‌شویم. امسال سال سختی است و پیش بینی چنین روزهایی را داشتیم. کمبود بازیکن داریم و با وجود بازی‌های تیم ملی و وقفه‌های لیگ برای همه تیم‌ها لیگ سختی خواهد شد.

سرمربی استقلال اضافه کرد: هنوز نتوانسته‌ایم قرارداد بلانکو را ثبت کنیم و درباره قراردادها هم خود بازیکنان تصمیم گیرنده هستند. مدیریت باشگاه با بازیکنان صحبت کرده و شرایط برایشان تشریح شده است که بازیکن با چه شرایطی می‌تواند بازی کند. باید شرایطی فراهم شود که به استقلال کمک شود. من مشکلی ندارم که یک یا دو امتیاز از ما کم شود اما مسائل حل شوند. تمام بازیکنانی که می‌خواهیم را بدهند اما امتیاز کم کنند. حتی سه امتیاز هم مشکلی نیست. در طول فصل می‌شود جبران کرد اما به هر حال دیر شده است. با این حال باید بجنگیم و کارمان را در هر بازی با بهترین عملکرد ارائه دهیم.

منبع: ایسنا

544494