هراس کارمندان دولت بایدن از اظهارنظر درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی

روزنامه هافینگتون پست با اشاره به اظهارت کارمندان دولت آمریکا، به ویژه مسلمانان و عرب‌تباران به برقرار شدن «فرهنگ سکوت» و «خودسانسوری» در میان آن‌ها در پی حمایت‌های بی‌چون‌وچرای دولت جو بایدن از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه پرداخت.

تصویر هراس کارمندان دولت بایدن از اظهارنظر درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی

به گزارش سایت خبری پرسون، روزنامه هافینگتون پست گزارش داد که چندین تن از اعضای دولت آمریکا به ویژه مسلمانان، نگران اقدامی تلافی‌جویانه علیه خود در صورت زیر سوال بردن عملکرد رژیم صهیونیستی در غزه در پی عملیات گسترده «طوفان‌الاقصی» توسط جنبش مقاومت فلسطین علیه آن، هستند. «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا که به تازگی به اراضی اشغالی سفر کرده بود، از ابتدای این جنگ به حمایت از رژیم صهیونیستی و جنایت‌های آن علیه مردم غزه به بهانه دفاع این رژیم از خود پرداخته است.

وبگاه شبکه راشاتودی نوشت که هافینگتون‌پست به اظهارات چندین نفر از کارکنان دولت آمریکا در «نهادهای مختلف» پرداخت که بیشترشان در زمینه مسائل مرتبط با امنیت ملی فعالیت دارند اما به نامشان اشاره‌ای نکرد.

یکی از این مقامات رسمی می‌گوید «روزهای پس از حمله حماس در ۷ اکتبر اولین باری بود که در دولت، فرهنگ سکوت حاکم شده بود. انگار روزهای پس از ۱۱ سپتامبر بود که احساس می‌کردی افکارت رصد می‌شود و واقعا نگران بودی ضد آمریکایی یا یهود ستیز محسوب شوی.»

یکی دیگر از مقامات آمریکایی نیز فقط اشاره شده کارمند بخش خدمات کشوری است، گفت‌ که آن‌ها نگران پیامدهای انتقاد از رییس جمهور در شبکه‌های اجتماعی هستند.

منبع: مهر

544472