مسلمانان در مقابل نسل کشی در غزه سکوت نکنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسلمانان در مقابل این پدیده زشت نسل کشی در غزه سکوت نکنند.
تصویر مسلمانان در مقابل نسل کشی در غزه سکوت نکنند

به گزارش سایت خبری پرسون، سید علی احمدزاده ۶۶مهردر حاشیه تجمع مردم یاسوج در محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی غزه افزود: امروز یک روز خاص است و تمام مردم آزادی‌خواه جهان جمع شدند و خشم و انزجار خود علیه اقدام رژیم نسل‌کش اسرائیل را نشان دهند.

وی اظهار کرد: عده‌ای نابخرد و نادان به سردستگی آمریکا ملت مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین را به خاک و خون کشیدند و در حال نسل کشی در غزه هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسلمانان در مقابل این پدیده زشت نسل کشی در غزه سکوت نکنند، خاطرنشان کرد: وظیفه کشورهای اسلامی در قبال جنایت فجیع بمباران بیمارستان و کشتار زنان و کودکان بیمار، مظلوم و بی‌دفاع سنگین‌تر است و سران کشورهای اسلامی در میدان مبارزه با دشمنان حضور داشته باشند که وعده الهی در آزادی قدس شریف نزدیک است.

احمدزاده تصریح کرد: مطالبه مردم آزادی‌خواه جهان جلوگیری از کشتار مردم مظلوم غزه و پایان یافتن نسل کشی توسط اسرائیل غاصب است.

وی با اشاره به اینکه جنایت شب گذشته اسرائیل تنها علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه نبود بلکه جنایت علیه تمام بشریت بود، ادامه داد: همه دنیا باید علیه این جنایتکاران به پا خیزند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جنایت و نسل کشی اسرائیل در غزه محکوم است، عنوان کرد: کشتار مردم بی گناه و زنان و کودکانی که برای درمان در بیمارستان حضور داشتند، محکوم است.

به گزارش ایسنا، احمدزاده بیان کرد: تمام مجامع دنیا این اقدام ضد بشری را محکوم کرده و علیه این جنایتکاران مقابله کنند

منبع: مهر

544362