واکنش برخی چهره‌ها به قتل داریوش مهرجویی و همسرش؛ از پیمان معادی تا حامد بهداد+تصاویر

در همین ساعات اولیه وقوع قتل داریوش مهرجویی و همسرش بسیاری از چهره های مشهور حوزه سینما، تلویزیون و موسیقی از جمله پیمان معادب، حامد بهداد، لیندا کیانی و... در صفحه های رسمی خود واکنش نشان دادند.
تصویر واکنش برخی چهره‌ها به قتل داریوش مهرجویی و همسرش؛ از پیمان معادی تا حامد بهداد+تصاویر

به گزارش سایت خبری پرسون، ساعات اولیه بامداد امروز بود که خبر رسید داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر در خانه ویلایی شان در زیبادشت فردیس به قتل رسیده اند. خبری تکان دهنده که همه را در شوک فرو برد و حالا با واکنش چهره های مطرح سینما، تلویزیون و موسیقی روبرو شده است.

درباره جزئیات حادثه نیز رئیس کل دادگستری استان البرز گفته که داریوش مهرجویی و همسرش با ضربات چاقو یا جسم برنده دیگر به نواحی گردن به قتل رسیده‌اند.

در این میان پلیس هم گفته که هنوز انگیزه قتل مشخص نیست و تلاش شان برای دستگیری شناسایی و بازداشت متهم یا متهمان ادامه دارد.

واکنش چهره ها به قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر

در همین ساعات اولیه وقوع قتل بسیاری از چهره های مشهور حوزه سینما، تلویزیون و موسیقی در صفحه های رسمی خود واکنش نشان دادند.

ساره بیات در این رابطه نوشت: بدرو عالیجناب. داد از این بهت و اندوه عظیم. این همه عزیز و اکنون شما. بغض مجال نمی دهد. یادتان تا ابد در قلب ما گرامیست. تسلیت به سرزمینم.

324

هومن حاجی عبداللهی: همیشه میگیم مگه بدتر از اینم میشه؟ وانگار هی دار ه میشه. مرگ گازشو گرفته... با سرعت تمام برای نفر بعدی. نمیذاره به شب هفت نفر قبلی هم برسه.

6435242

لیندا کیانی: چقدر عجیب و تکان دهنده از خبر نیمه شب.

421343

حامد بهداد نیز تنها با یک صفحه مشکی در استوری اینستاگرام اش به این حادثه تلخ واکنش نشان داد.

32421

پیمان معادی نیز با انتشار یک تصویر از سالروز تولد و سالمرگ داریوش مهرجویی همدردی خود را اعلام کرد.

52334

بابک جهانبخش: قلبم و روحم دیگه کشش این همه خبر دردناک و تلخ رو نداره. چقدر ترسناک تر از همیشه شده زندگی... روحشون در آرامش.

3453

پدرام شریفی: چی کار کنم با این تصویر. مگه آدم چقد جون داره؟ مهر جویی.

45234

پژمان بازغی: خبر تلخ، دردناک و ناباورانه است.

523342

نیوشا ضیغمی: چه گذشت بر تو خالق بی تکرارها. وای بر من. به کجای این شب تیره بیاویزم قبای ژنده خود را. تا کشم از سینه ی پر درد خود بیرون. تیرهای زهر را دلخون. وای بر من.

53244

علی ضیا: باورنکردنی.

5243423

بهنوش بختیاری: تسلیت به خانواده استاد مهرجویی. شوک کننده و غیر قابل باور. داریوش مهرجویی درگذشت. داریوش مهرجویی؛ کارگردان بزرگ سینمای ایران و همسرشان ساعتی قبل در ویلایش در کرج به قتل رسیدند. اینجا چه خبره چرا این همه درد باید تحمل کرد.

42314

منبع: فرادید

533797

مطالب مرتبط