سطح رضایتمندی شهروندان از دستگاه قضا بالاست

استاندار قزوین گفت: نیاز مردم مورد توجه دستگاه قضاست و میزان رضایت افراد نشان از درایت این دستگاه دارد چراکه اقدامات این دستگاه تنها در جهت صیانت از حقوق مردم است.
تصویر سطح رضایتمندی شهروندان از دستگاه قضا بالاست

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدمهدی اعلایی چهارشنبه ۱۸ مهر در شورای اداری استان قزوین که با حضور حجت‌الاسلام حکمتعلی مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری کشور، در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در استان قزوین شاهد فعالیت چشمگیر و عالی دستگاه قضا هستیم و این مهم نه تنها در پاسخ به مراجعه‌کنندگان بلکه در ورود به موضوعات مختلف بسیار اثرگذار بوده است.

این مسئول ادامه داد: نیاز مردم مورد توجه دستگاه قضاست و میزان رضایت افراد نشان از درایت این دستگاه دارد چراکه اقدامات این دستگاه تنها در جهت صیانت از حقوق مردم است.

وی خاطرنشان کرد: اخیراً برخی از حقوق مردم، توسط بعضی از سودجویان مورد سواستفاده قرار گرفته بود ولی حضور قدرتمند دستگاه قضا در این زمینه قابل تقدیر است که به نوبه خود از مجموعه مدیریت دستگاه قضا کشور و استان تشکر می‌کنم.

اعلایی با اشاره به تعامل خوب دستگاه اجرایی و دستگاه قضا در قزوین بیان کرد: اقدامات سالم و هوشمندانه رضایت عمومی را نیز در پی دارد و همه اقدامات ما نیز در جهت صیانت از منافع مردم است.

استاندار قزوین در پایان با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: پرچم کلمه حق از سوی جبهه مقاومت و در برابر مستکبرین که جز زبان زور نمی‌فهمند به اهتزاز در آمده و جوانان فلسطینی توان امت اسلام را به کفار تفهیم کردند و نشان دادند استقرار کلمه «الله» در جامعه جهانی ممکن است.

منبع: ایسنا

533390