آملی لاریجانی:

دوست و دشمن از عملیات رزمندگان فلسطینی شگفت‌زده شده‌اند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئلۀ اصلی، شکست هیمنۀ رژیم صهیونیستی است که امروز توسط مقاومت انجام گرفته است.

تصویر دوست و دشمن از عملیات رزمندگان فلسطینی شگفت‌زده شده‌اند

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت‌الله آملی لاریجانی در جلسۀ درس خارج، اقدام اخیر رزمندگان فلسطینی در برابر رژیم اشغالگر قدس را کاری شجاعانه خواند که در تاریخ ثبت خواهد شد.

آملی لاریجانی با اشاره به کمبود ادوات نظامی جبهۀ مقاومت فلسطین در برابر رژیمِ از نظر نظامی مجهز اسرائیل، گفت: رزمندگان فلسطینی در برابر دشمنی که از توان نظامی و اشراف اطلاعاتی خود بسیار اطمینان داشت، کاری شجاعانه انجام دادند که فوق تصور تحلیلگران و متخصصان این عرصه است، و دوست و دشمن را به اعجاب واداشته است.

استاد حوزۀ علمیه با توجه به اینکه ملت فلسطین از سرزمین خود اخراج شده و مظلوم‌ترین ملت‌هاست، تاکید کرد: مسئلۀ اصلی، شکست هیمنۀ دشمن است که امروز توسط مقاومت انجام گرفته است. رزمندگان فلسطینی با وجود همۀ محدودیت‌ها توانستند با تهیۀ سلاح و برنامه‌ریزی مناسب، شجاعانه در برابر دشمن بایستند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حماسۀ جبهۀ مقاومت از هر جهت ستودنی است و سد دشمن در برابر مقاومت فلسطین شکسته‌شده، افزود: همان‌طور که انتظار می‌رفت بازتاب ایستادگی در برابر رژیم جائری که اساسش بر ظلم بنا شده، حمله به مردم، زنان و کودکان بی‌دفاع است و در چنین شرایطی از دولت‌های اسلامی انتظار می‌رود تا به جای تمایل به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، در برابر آن رژیم متحد شده و به حمایت از مردم مظلوم فلسطین برخیزند.

وی اظهار امیدواری کرد: وعده‌های قطعی الهی، هرچه زودتر به منصۀ ظهور برسد و این رژیم ظالم نتیجۀ عمل خود را ببیند.

533211