اردوغان:

تنش‌ها میان اسرائیل و فلسطین یک یا دو هفته‌ای تمام نمی‌شود

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه روز سه‌شنبه در اظهاراتی گفت که تشدید تنش‌ها میان رژیم صهیونیستی و فلسطین در عرض یک یا دو هفته به پایان نخواهند رسید.

تصویر تنش‌ها میان اسرائیل و فلسطین یک یا دو هفته‌ای تمام نمی‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، اردوغان در کنفرانسی خبری در آنکارا گفت: من نگرانی خیلی بزرگی داریم. گمان نمی‌کنم که این مسئله در عرض یک هفته یا 15 روز به اتمام برسد.

وی در ادامه گفت: ما درحال مذاکره با رهبران جهانی و شرکای منطقه‌ای هستیم. ما به میانجی‌گری برای پایان دادن به این جنگ فکر می‌کنیم.

صبح شنبه حملات سنگین راکتی و موشکی مقاومت، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار داده و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد. عملیات طوفان الاقصی پس از آن آغاز شد که مسجد الاقصی طی روزهای گذشته با یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست مواجه شد.

درگیری‌ها امروز (سه‌شنبه) در چهارمین روز از عملیات طوفان الاقصی توسط گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس علیه اشغالگران صهیونیستی ادامه دارد. رژیم صهیونیستی در میان خشن‌ترین حملات هوایی، دریایی و زمینی در چهار روز گذشته، جنگ وحشیانه خود را در نوار غزه عمیق‌تر کرده و صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

533209