تحلیل جبهه پایداری از عملیات طوفان الاقصی

جبهه پایداری انقلاب اسلامی تهران در پی عملیات طوفان الاقصی در بیانیه ای عنوان کرد که به خواست الهی سقوط و فروپاشی خانه عنکبوت زودتر از موعد حق ٢۵ ساله امام امت تحقق خواهد پذیرفت.
تصویر تحلیل جبهه پایداری از عملیات طوفان الاقصی

به گزارش سایت خبری پرسون، متن این بیانیه به شرح ذیل است:
وَمَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسولَهُ وَالَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ
و کسانی که ولایت خدا و پیامبر او و افراد باایمان را بپذیرند، پیروزند؛ (زیرا) حزب و جمعیّت خدا پیروز است.
سوره مبارکه المائدة آیه ۵۶

نظر قطعی جمهوری اسلامی این است که دولت‌هایی که قمار عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را برای خودشان سرمشق کار قرار می‌دهند ضرر خواهند کرد.
امام خامنه‌ای مدظله‌العالی
١١ مهر ١۴٠٢

طوفان الأقصی به دست ملت مسلمان و غیور فلسطین، هیمنه پوشالی رژیم فاشیست و جنایتکار صهیونیستی را با مشت‌های کوبنده مقاومت درهم کوبید و به روشنی در مقابل دیدگان جهانیان اثبات نمود که رژیم اشغالگر صهیونیست از خانه عنکبوت هم سست‌تر است.

روزگاری که رژیم سفاک و جنایت کار اسرائیلی بدون عقوبت سخت، دست به جنایت و کشتار بزند، گذشت و امروز بر همگان روشن شده است چگونه دست پُر و محکم مقاومت فلسطین به تنهایی می‌تواند پوزه این حیوان وحشی را به خاک بمالد.
سلام و درود خدا و شهیدان راه حق و آزادی بر مجاهدان شجاع و پیروزمند فلسطین، که راه آزادی و ظلم ستیزی را برگزیدند و قدرتمندانه دژ مستحکم دشمن را ویران نمودند و پادگان‌ها و شهرک‌های نظامی غیرقابل نفوذ را متبحرانه به آتش خشم مقدس خود سوزاندند.

هلاکت تاریخی بیش از ۱۰۰۰ قلاده صهیونیستی به دست توانمند رزمندگان مسلمان فلسطین، خود بیانگر اوج شکست و فضاحت بار آمده برای ادعاهای پوچ و کاغذی رژیم نظامی و آپارتاید اسرائیل است.

شکست اطلاعاتی و غافلگیری عبور موشک‌ها و مجاهدان اسلام، شکست نظامی و عدم توان مقابله به موقع، شکست اجتماعی در ناتوانی حفظ امنیت خانه عنکبوت برای ساکنان اشغالگر صهیونیستی، شکست در سیاست منطقه‌ای و توقف طرح ابراهیم و به حاشیه رفتن عادی سازی مؤثر با کشورهای عربی همه نشان می‌دهد که به خواست الهی سقوط و فروپاشی خانه عنکبوت زودتر از موعد حق ٢۵ ساله امام امت تحقق خواهد پذیرفت.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان تهران حمایت تام و کامل خود از دفاع مشروع قدرتمندانه مجاهدان مبارز و پیروزمند ملت فلسطین را اعلام داشته و با محکومیت جنایت‌های جنگی رژیم کودکش اسرائیل، اعلام می‌دارد هرگز مظلوم نمایی رژیم شیطانی و نژادپرست صهیونیستی موجب توجیه جنایت‌های روزافزون آن نبوده و عزم آزادی خواهان برای حذف این غده سرطانی را بیش از پیش جمع خواهد نمود و نزدیک است روز موعود و روز آوارگی صهیونیست‌ها و جشن پیروزی در قدس مقدس ان‌شاءالله تعالی.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
جبهه پایداری انقلاب اسلامی تهران

533188