هاآرتص:

اسراییل دیگر هر کار کند، بی‌فایده خواهد بود

در یادداشتی که در روزنامه‌ هاآرتص منتشر شده، با اذعان به ناتوانی قوای امنیتی و دفاعی رژیم صهیونیستی در بازدارندگی از اجرای عملیات «طوفان الاقصی»، این حمله نقطه‌ عطفی برای رژیم صهیونیستی توصیف شده است.

تصویر اسراییل دیگر هر کار کند، بی‌فایده خواهد بود

به گزارش سایت خبری پرسون، در پی عملیات موفقیت‌آمیز روز گذشته جنبش مقاومت فلسطین، در یادداشتی در روزنامه هاآرتص چاپ رژیم صهیونیستی آمده است: اسراییل هر کاری که پس از این انجام دهد، بیهوده خواهد بود، حتی اگر محمد الضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس را در پناهگاهش پیدا کرده و او را در دادگاهی مردمی محاکمه کند. مانند جنگ یوم کیپور، خسارات به بارآمده، نتیجه ضربه اولیه بود. بقیه ماجرا، صرفا داستانی برای مورخان است.

در این یادداشت با اشاره به اقدامات تلافی‌جویانه رژیم اشغالگر قدس در پی عملیات «طوفان الاقصی» آمده است: نیروی دفاعی اسراییل آن را عملیات «شمشیرهای آهنین» می‌نامد اما در واقع عملیات «تسلیم غافلگیرانه» بود. تمامی نیروهای ارتش و شین بت با تمامی ابزارهایی که در اختیار دارند، از پهپادهایشان گرفته تا استراق سمع کردنشان، هوش انسانی، بهره‌برداری از منابع انسانی، هوش مصنوعی و نبوغ یگان زبده ۸۲۰۰، هیچ کدامشان سرنخی نداشتند!

در ادامه این یادداشت آمده است: موفقیت حماس رخدادی تراژیک برای اسراییل بود. احساس امنیت از بین رفته است. دشمن، به آسانی و بدون هیچ پاسخی، میدان جنگ را به قلمرو اسراییل کشاند. ارتش غافلگیر و دست خالی مانده بود.

532884