راه‌اندازی کانال تعاملی برای پیگیری و مشکلات نخبگان

دستیار ویژه رئیس بنیاد ملی نخبگان در امور مستعدان و آینده‌سازان، بنیاد را تنها جایی است که همه برترین‌ها از همه رشته‌ها را در کنار هم جمع کرده است، گفت: ما راه‌اندازی کانال تعاملی برای مشکلات نخبگان و سرآمدان اقدام کردیم.
تصویر راه‌اندازی کانال تعاملی برای پیگیری و مشکلات نخبگان

به گزارش سایت خبری پرسون، رسول محمدقلی در دیدار صمیمانه قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۲ خطاب به برترین‌های کنکور سراسری ۱۴۰۲ گفت: شما از هم اکنون جزء اولین‌ها و برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان هستید.

وی ادامه داد: خانواده بنیاد ملی نخبگان یک خانواده چند ۱۰ هزار نفری در سراسر کشور و سایر کشورها است و تنها جایی است که همه برترین‌ها از همه رشته‌ها را در کنار هم جمع کرده است.

محمدقلی با تاکید بر اینکه ایران تنها کشوری است که دارای یک نهاد خاص برای رصد نخبگان است، اظهار کرد: به زودی در قالب طرح بازدید از آخرین دستاوردهای علمی کلیه دارندگان مدال‌های المپیادهای علمی و برترین‌های کنکور سراسری عازم مشهد خواهند شد.

وی با اشاره به برخی از چالش‌های نخبگان، گفت: برای این منظور کانال تعاملی را در بستر اپلیکیشن بله راه‌اندازی کردیم و نخبگان و سرآمدان علمی می‌توانند چالش‌ها و مشکلات خود را مطرح کنند و ما پیگیر آنها خواهیم بود.

532857