ابوشریف:

در ابتدای نبردی گسترده هستیم

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران عملیات «طوفان الاقصی» را بزرگ و گسترده توصیف کرد و گفت که این نبرد در یک یا دو روز متوقف نخواهد شد.
تصویر در ابتدای نبردی گسترده هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون، در پی حملات سنگین راکتی و موشکی مقاومت، آژیرهای خطر صبح امروز (شنبه) در تمام شهرک‌های صهیونیستی نزدیک مرز نوار غزه و نیز دیگر شهرهای اشغالی از جمله تل‌آویو به صدا درآمدند. رادیو رژیم صهیونیستی نیز از ورود نیروهای مقاومت به داخل شهرک‌های اطراف غزه و تیراندازی در این شهرک‌ها خبر داد.

«محمد الضیف،» فرمانده کل گردان‌های «شهید عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش حماس ضمن اعلام آغاز عملیات طوفان الاقصی، تاکید کرد: پس از نفوذ اعضای مقاومت به قلب اراضی اشغالی، وضعیت جنگی اعلام می‌کنیم.

به دنبال شلیک راکت‌ها و موشک‌های متعدد از نوار غزه به سمت شهرک‌های اطراف این منطقه موسوم به «غلاف غزه» و چندین شهر در داخل اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، آژیرهای خطر به صدا درآمدند و شهرک‌نشینان به پناهگاه‌ها رفتند.

ناصر ابوشریف»، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران تاکید کرد که رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته و در اعیاد صهیونیستی از تمام خطوط قرمز تجاوز کرد، این درحالی است که گروه‌های فلسطینی قبل از آن تاکید کرده بودند که عبور از این خطوط منجر به جنگ واقعی و دینی نه سیاسی در تمام سرزمین‌های اشغالی و منطقه خواهد شد.

وی گفت که مسجدالاقصی از مهم‌ترین مقدسات مسلمانان است و هتاکی به آن بازی با آتش است، اسرائیل مسجدالاقصی را از نظر زمانی تقسیم کرد و اکنون با وحشیگری بی‌سابقه تلاش می کند که آن را تقسیم مکانی کند.

ابوشریف افزود که صهیونیست‌ها خون مردم فلسطین را مباح کرده‌اند و شهرک نشینان با خیال راحت و تحت حمایت نیروهای امنیتی آن رژیم در منطقه حواره، نابلس، جنین، طولکرم و تمام مناطق اشغالی دیگر می‌چرخند، بنابراین این پاسخ قدرتمند انجام شد و از خیلی وقت پیش هشدار آن را داده بودیم.

شبکه ۱۴ عبری اعلام کرد، اخباری منتشر شده که موشک‌های مقاومت به تل‌آویو و عسقلان اصابت کرده و یک شهرک نشین در اثر اصابت راکت به هلاکت رسیده است. همچنین از شهرک‌نشینان اطراف غزه خواسته شده در پناهگاه‌ها بمانند. طبق گزارش رسانه‌های صهیونیست، پناهگاه‌های تل‌آویو نیز باز شده‌اند.

کانال ۱۲ عبری هم گزارش داد، آژیرهای خطر در شهرک بیت شیمش در غرب قدس اشغالی نیز به صدا درآمدند. تل‌آویو هدف حملات موشکی سنگین و دوربرد از غزه قرار گرفت.

532716