«سکوت بی پایان» شنیدنی شد

پویا نیک‌پور از نوازندگان و آهنگسازان موسیقی کشورمان تازه ترین آلبوم خود را با عنوان «سکوت بی پایان» پیش روی مخاطبان قرار می دهد.

تصویر «سکوت بی پایان» شنیدنی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی پروژه، پویا نیک‌پور رهبر ارکستر و آهنگساز درباره تازه‌ترین اثر موسیقایی خود گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای انتشار آلبوم جدیدم هستم که این اثر در مراحل نهایی قرار دارد و تا ماه آینده منتشر می شود. عنوان این آلبوم «سکوت بی پایان» است که ساخت آن نیز از سال ۱۳۹۸ آغاز اما به دلیل شیوع کرونا متوقف شد و حالا چند ماهی است که روی این اثر موسیقایی به صورت حرفه‌ای‌تر کار می کنم.

وی افزود: به دلیل وسواسی که داشتم بیشتر قطعات دوباره ساخته شد تا بتوانیم مجموعه یک دستی را تولید کنیم. آلبومی که شنونده بدون توقف می تواند تمامی قطعات آن را گوش کند. البته زمانی که قطعات را می ساختم در دوران افسردگی بودم زیرا بسیاری از دوستانم را از دست داده بودم به همین دلیل عنوان «سکوت بی پایان» را برای آن انتخاب کردم.

این خواننده بیان کرد: این اثر در ادامه ۲ آلبوم قبلی من «صدای سکوت» و «راه بی پایان» است و شامل ۱۴ قطعه می شود که آهنگسازی و تنظیم قطعات به عهده خودم بوده است. تمامی قطعات در استودیو شخصی خودم ضبط شده است و ژانر آن نئوکلاسیک است. موسیقی این اثر موسیقایی ساده است و اصلا پیچیدگی ندارد.

510639