عکس هایی از آناهیتا همتی در حال گشت و گذار با همسرش

عکس هایی از خوشگذرانی آناهیتا همتی و همسرش را در ادامه مشاهده می‌کنید.
تصویر عکس هایی از آناهیتا همتی در حال گشت و گذار با همسرش

به گزارش سایت خبری پرسون، عکسی از آناهیتا همتی وهمسرش به تازگی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید. او به شدت به طبعت گردی و دوچرخه سواری علاق دارد. دوستان خانم همتی در استوری اینستاگرامشان ازدواجش را تبریک گفتند.

پیش‌تر تصور می‌شد آناهیتا همتی تاکنون ازدواج نکرده است، اما او در شهریور سال گذشته برای نخستین بار از ماجرای ازدواجش با مردی فیلیپنی گفت.

او در صفحه‌ی اینستاگرامش عکس‌هایی قدیمی از خود در کنار همسر فیلیپینی سابقش منتشر کرد و از درگذشت او خبر داد.

بر اساس آنچه در متن پست اینستاگرام همتی آمده بود، این مرد فیلیپینی که الکساندر جی ریوسا / Alexander Jriosa نام داشته، در سال ۲۰۲۱ در سن ۴۸ سالگی از دنیا رفت. همتی اشاره‌ای به علت فوت وی نکرده بود.

به گفته‌ آناهیتا همتی، او و الکساندر به مدت ۳ سال – از سال ۸۳ زمانی که خانم بازیگر ۳۱ سال داشت تا سال ۸۶ – در کنار یکدیگر زندگی کردند.

همتی همچنین نوشته بود اگر مرگ آن‌ها را از هم جدا نمی‌کرد قرار بود دوران بازنشستگی خود را دوباره در کنار هم سپری کنند. او توضیحی درباره‌ی علت جدایی شان نداده بود.

همتی در این پست اینستاگرامی از دوران زندگی اش با الکساندر به عنوان «نقطه طلایی» زندگی خود یاد کرده بود. او عشق و قدردانی خود را نسبت به الکساندر ابراز کرده و از غم بزرگ خود در فقدان او گفته بود.

منبع: رکنا

510487