20 میهمان ویژه برای ورود رونالدو به ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا 20 نفر را برای تهیه وی ای آر در اولین حضور کریستیانو رونالدو در ایران به تهران خواهد فرستاد.
تصویر 20 میهمان ویژه برای ورود رونالدو به ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، بعد از 8 سال دوری تیم‌های عربستانی از ایران، النصر راهی پایتخت می‌شود تا با پرسپولیس دیدار حساسی را برگزار کند. این دیدار تحت تاثیر ورود دوباره نمایندگان عربستان به ایران انجام می‌شود و مهدی تاج نیز در این باره می‌گوید: میزبانی لیگ قهرمانان آسیا کاری بود که ما تا 5 سپتامبر وقت داشتیم حلش کنیم.

وی افزود: البته ما به باشگاه‌ها گفتیم که زمین بی‌طرف را معرفی کنند و معرفی هم کردند اما در آخرین ساعات پنج سپتامبر موفق شدیم تفاهمنامه با فدراسیون عربستان امضا کنیم که در یکی از بندهایش آمده تیم‌های ملی و باشگاهی ما در کشور همدیگر برگزار خواهد شد. ما این را برای ای اف سی ارسال کردیم و میزبانی برگشت.

تاج با اشاره به استفاده از تکنولوژی داور ویدیویی در این بازی گفت: ای اف سی دیروز یک نامه نوشته و حدود بیست نفر را معرفی کرده که فدراسیون فوتبال باید از هر بیست نفر میزبانی کند و برای وی ای آر بیاورد. 15 نفر عوامل وی ای آر هستند و 5 نفر هم داور هستند. تعهد ما این بود که اتاق را ما تهیه کنیم و تجهیزات را آنها بیاورند. تجهیزات را می‌آورند و ما هم اتاق را تامین کردیم. برای دربی باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

منبع: ورزش3

509985