مراقب آنفلوانزای فصلی باشید

رئیس اورژانس کشور گفت: با توجه به قرار داشتن در زمان شیوع آنفلوانزا فصلی، ممکن است زائران در مسیر پرتراکم پیاده‌روی اربعین بیمار شده و علائمی از جمله سرفه را تجربه کرده باشند، لذا خانواده‌ها و ملاقات‌کنندگان با زائران از دست‌وروبوسی خودداری کنند تا از ابتلای افراد به بیماری‌ها پیشگیری شود.
تصویر مراقب آنفلوانزای فصلی باشید

به گزارش سایت خبری پرسون، جعفر میعادفر امروز _ پنجشنبه شانزدهم شهریورماه_ در یک گفت‌وگوی رادیویی اظهار کرد: نیروهای امدادی همچنان در مسیرهای بازگشت زائران اربعین حسینی حضور دارند تا در صورت رخداد مشکل، نسبت به ارائه خدمت اقدام کنند.

وی افزود: بخش عمده‌ای از زائران اربعین سال جاری را افرادی تشکیل دادند که با خودروی شخصی به مرزها عزیمت کرده بودند و با توجه به طولانی بودن مسیر زیارت، شرایطی ویژه و خستگی مفرطی را تجربه خواهند کرد.

میعادفر با تاکید بر اینکه به منظور پیشگیری از رخداد حوادث لازم است زائران استراحتی دو تا سه ساعته پیش از رفتن به سمت مقصد داشته باشند، ادامه داد: با توجه به قرار داشتن در زمان شیوع آنفلوانزا فصلی، ممکن است زائران در مسیر پرتراکم پیاده‌روی اربعین بیمار شده و علائمی از جمله سرفه را تجربه کرده باشند، لذا خانواده‌ها و ملاقات‌کنندگان با زائران از دست‌وروبوسی خودداری کنند تا از ابتلای افراد به بیماری‌ها پیشگیری شود.

منبع: ایمنا

509601