تقدیر سردار قاآنی از الحشد الشعبی

سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مسیر حرکت زائران اربعین حسینی (ع) به سمت کربلای معلا در موکب فلسطینیان حضور یافت.
تصویر تقدیر سردار قاآنی از الحشد الشعبی

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» که برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین به عراق سفر کرده است، با حضور در موکب فلسطینی‌ها در مسیر کربلاء با علمای حاضر در این موکب گفت و گو کرد.

وی ضمن تقدیر از مردم مظلوم فلسطین بخاطر برپایی موکب برای خدمات رسانی به زائران اربعین امام حسین (ع)، در سخنان کوتاهی از فلسطین به عنوان قلب تپنده جهان اسلام نام برد و تاکید کرد که قلب تپنده جهان اسلام هرگز از حرکت نمی‌ایستد.

علمای فلسطینی حاضر در این موکب که با عنوان «نداء الاقصی» و با شعار «لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا قدس» برپا شده است، از حمایت های جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی و استکبار جهانی تقدیر کردند.

سردار قاآنی همچنین پس از زیارت حرم حضرت علی (ع) در نجف اشرف با حضور در برخی از موکب های برپا شده در مسیر کربلای معلا با خادمان این موکب ها گفت و گو و از آنها تقدیر کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همچنین از یکی از موکب های این مسیر که توسط سازمان الحشدالشعبی عراق بر پا شده و در زمینه ترویج فرهنگ مقاومت به ویژه جهاد تبیین و بصیرت افزایی جهان اسلام فعالیت دارد، دیدن کرد و ضمن تقدیر از سازمان الحشد الشعبی بخاطر ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی (ع)، اقدام این سازمان در زمینه برپایی موکب های فرهنگی و بصیرت افزایی را کاری ارزشمند دانست.

منبع: همشهری آنلاین

509527