ارتباط تصویری پیاده‌روی اربعین در تلویزیون

دوربین‌های شبکه پنج سیما چهارشنبه ۱۵ شهریور هم‌زمان با اربعین حسینی(ع) با حضور در چندین ایستگاه رسانه‌ای به پوشش رسانه‌ای مراسم پیاده‌روی دلدادگان حسینی (ع) خواهند پرداخت.
تصویر ارتباط تصویری پیاده‌روی اربعین در تلویزیون

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، این برنامه با اجرای سید رضا نواب به صورت MC از استودیو با ایستگاه‌های رسانه‌ای این شبکه ارتباط برقرار می‌کند.

در این ویژه‌برنامه که از ساعت ۷ تا اذان ظهر به صورت زنده روانه آنتن می‌شود، گزارش پیاده‌روی دلدادگان حسینی (ع) از میدان امام حسین(ع) تا حرم شاه عبدالعظیم حسنی(ع) و همچنین گزارشی از برنامه‌های متنوع این مراسم از قبیل موکب‌های فرهنگی، پذیرایی، خدماتی و امدادرسانی تقدیم مخاطبان خواهد شد.

این برنامه ایستگاه‌های خود را در چند نقطه از مسیر پیاده‌روی دلدادگان حسینی و عاشقان ساحت اهل‌بیت عصمت و طهارت از جمله میدان امام حسین (ع)، میدان خراسان، میدان شوش، پل بعثت، پل سیمان و حرم شاه عبدالعظیم حسنی برپا کرده و در هر ایستگاه برخی از مجریان این شبکه از جمله محبوبه عزیزی، احسان پوراسد، محمدرضا عسگری و دلارام لرستانی گزارش‌های ویژه‌ای از این مراسم را روانه آنتن می‌کنند.

این ویژه‌برنامه کاری از گروه معارف به تهیه‌کنندگی محسن بالار است که از ساعت ۷ تا حوالی ساعت ۱۳ در جدول پخش برنامه‌های شبکه پنج سیما قرار دارد.

509469