بین‌الحرمین از دریچه استودیوهای شیشه‌ای و روباز صداوسیما

حسینی بخش، مدیر دفتر نمایندگی صداوسیما در عراق گفت: از دو استودیوی شیشه‌ای و روباز واقع در بین‌الحرمین، روزانه چندین ارتباط تلویزیونی با شبکه های مختلف رسانه ملی برقرار می‌کنیم که این ارتباط ها در ایام منتهی به اربعین حسینی از ۸ صبح تا ۲ بامداد ادامه دارد.

تصویر بین‌الحرمین از دریچه استودیوهای شیشه‌ای و روباز صداوسیما

به گزارش سایت خبری پرسون، حسینی بخش مدیر دفتر نمایندگی صداوسیما در عراق گفت: روزانه چندین ارتباط تلویزیونی با شبکه‌های مختلف رسانه ملی برقرار می کنیم که در فواصل مختلف برنامه ها پخش می شود. این ارتباط ها در ایام منتهی به اربعین حسینی از ۸ صبح تا ۲ بامداد ادامه دارد و تمام تلاش من و همکارانم این است یک کار خوب و خدمت حسینی تقدیم بینندگان تلویزیون کنیم.

حسینی بخش خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه محرم تعدادی از برنامه‌های مناسبتی از همین استودیو به روی آنتن رفته است و هم اکنون برنامه «سدره» شبکه پنج هر شب ساعت ۱۲ شب از این استودیو به روی آنتن می رود.

مدیر دفتر نمایندگی صداوسیما در عراق تصریح کرد: شبکه دو هم با برنامه «کوی محبت» از این لوکیشن پخش می شود. دو برنامه شبکه افق و برنامه های کوتاه و مجری مرکزی (Mc) شبکه یک و شبکه های سحر و الکوثر معاونت برون مرزی رسانه ملی هم از این استودیو به روی آنتن می رود.

حسینی بخش خاطرنشان کرد: از دو استودیوی شیشه ای و روباز که در بین الحرمین واقع شده ، در اختیار داریم که موقعیت مناسبی دارد و توانستیم قاب های خوبی را از این لوکیشن بگیریم و تقدیم مخاطبان کنیم.

منبع: ایسنا

509363