خدمات رسانی فرهنگسرای سلامت در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین

همزمان با اربعین حسینی، فرهنگسرای سلامت روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه با بیش از ۲۰ موکب خدمات رسانی و پذیرایی همراه و همگام با عاشقان حسینی است.

تصویر خدمات رسانی فرهنگسرای سلامت در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سلامت مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) به عنوان نماد اتحاد و همدلی مردم ایران اسلامی، چندسالی است با حضور اقشار عظیم مردمی، سازمان ها و ارگان‌های مختلف برگزار می‌شود.

انتقال مفاهیم و ارزش‌های قیام عاشورا باعث شده تا پس از 14 قرن، همچنان شاهد ماندگاری و عظمت آن باشیم، امسال نیز همچون سنوات گذشته، فرهنگسرای سلامت با بیش از 20موکب پذیرایی و خدمات رسانی با محوریت محله و خانواده، با دعوت از کانون ها، نوجوانان دختر و پسر،گروه های بسیج و گروههای مردمی در این مراسم حضور دارد.

در بخش فعالیت‌های فرهنگی این مرکز، اعضای کانون‌های نوجوان دختر فرهنگسرای سلامت در حرکتی خودجوش و گروهی اقدام به طراحی و ساخت دست سازه‌های نمدی درقالب (سرمداد، جانماز، عروسک و..) نموده تا در روز راهپیمایی در بین کودکان شرکت کننده در این مراسم توزیع نمایند.

تهیه و توزیع بیش از 1000عدد گیره روسری با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، برپایی ایستگاه کودک با عنوان میز حس خوب ،توزیع بیش از 1000 عدد اسباب بازی در بین کودکان شرکت کننده در مراسم، تهیه و توزیع 250پوستر با موضوع اربعین، توزیع 500سربند موضوعی، توزیع بیش از 500کتابچه روایت عاشورا، راه اندازی ایستگاه واکس زنی توسط اعضاء کانون های انصارالمهدی(عج) و نوجوانان مسجد معراج، برپایی ایستگاه پذیرایی حلوا و شله زرد، برپایی ایستگاه مشاوره، برپایی موکب‌های خدمات رسانی خانوادگی و... بخشی از خدمات فرهنگسرای سلامت در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین است.

آئین راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی روز چهارشنبه 15 شهریور ماه از مسیر میدان امام حسین(ع) تا حرم شاه عبدالعظیم برپا می‌شود.

509293