انتشار نگارش جدید برنامه کاربردی تلفن همراه "تأمین من"

ارائه 51 خدمت غیرحضوری تأمین اجتماعی در اپلیکیشن "تأمین من"

همزمان با هفته دولت و در راستای توسعه و تسهیل ارائه خدمات غیرحضوری به ذی‌نفعان سازمان تأمین‌اجتماعی، با انتشار نگارش جدید برنامه کاربردی تلفن همراه «تأمین من»، در مجموع 51 خدمت غیرحضوری این سازمان از طریق این برنامه در اختیار کاربران قرار گرفت.
تصویر ارائه 51 خدمت غیرحضوری تأمین اجتماعی در اپلیکیشن "تأمین من"

به گزارش سایت خبری پرسون، نگارش جدید برنامه کاربردی تلفن همراه "تأمین من" از هفتم شهریور در دو نسخه Android و PWA برای بهره‌برداری کاربران منتشر شده است. در این نگارش ویژگی‌های سرویس مشاهده تأییدیه‌های دریافتی از مراجع پزشکی، سرویس مشاهده لیست بازپرداخت‌های هزینه‌های درمانی و امکان پرداخت حق بیمه اختیاری به این برنامه اضافه شده است.

براساس این گزارش مهم‌ترین بهبودهای انجام شده در این نگارش نیز شامل اصلاح نمایش نسخه الکترونیک در بخش نمایش نسخ افراد تبعی، اصلاح مکانیزم پرداخت و جلوگیری از پرداخت‌های تکراری، اصلاح سرویس تغییرشماره همراه و اصلاح نمایش سابقه برای برخی از کاربران است.

برنامه کاربردی "تأمین من" از سایت سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی hamrah.tamin.ir و نیز از فروشگاه‌های مجازی (مانند بازار و مایکت) قابل دریافت است.

برای استفاده از این برنامه کاربردی روی گوشی‌های تلفن همراه، کاربران و ذی‌نفعان سازمان تأمین‌اجتماعی باید در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir ثبت‌نام کرده باشند و چنانچه بعد از نصب برنامه کاربردی "تأمین من" بر روی گوشی تلفن، کاربر در این سامانه ثبت نام نکرده باشند در اولین نوبت استفاده از برنامه به نشانی es.tamin.ir هدایت می‌شود تا کار ثبت‌نام را انجام دهد.

دانلود، نصب و استفاده از برنامه کاربردی "تأمین من" بر روی گوشی‌های تلفن همراه و استفاده از خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌ اجتماعی کاملاً رایگان است و نیاز به هیچ پرداختی نیست.

508979