باوجود شروع ناامید کننده؛

فرهاد مجیدی: من از تیمم راضی هستم

سرمربی ایرانی اتحاد کلباء باوجود شروع ناامید کننده تیمش در فصل جدید لیگ امارات تاکید کرد که از عملکرد شاگردانش راضی است.
تصویر فرهاد مجیدی: من از تیمم راضی هستم

به گزارش سایت خبری پرسون، اتحاد کلباء فصل جدید لیگ امارات را با هدایت فرهاد مجیدی ناامید کننده آغاز کرده است.

اتحاد کلباء در دو بازی که در فصل جدید لیگ امارات به میدان رفته تنها یک امتیاز کسب کرده و این باعث شده تا فرهاد مجیدی زیر فشار قرار گیرد.

این سرمربی ایرانی قبل از نشست خبری دیدار برابر خورفکان در جام حذفی گفت: عملکرد کیفی بسیار مهم است اما نباید فراموش کرد که در فوتبال نتیجه گرفتن هم مهم است و به همین خاطر باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم که در کنار فوتبال زیبا از فرصت‌ها استفاده و نتایج لازم را هم کسب کنیم. برای پیروزی و کسب سه امتیاز باید از فرصت‌ها به خوبی استفاده کرد.

او ادامه داد: خورفکان تیم خوب و سرمربی خوبی دارد. می‌خواهیم عملکردی بهتر از دو بازی قبلی خود در لیگ داشته باشیم. نباید اشتباهات قبلی را تکرار کنیم. امیدوارم که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. درست است که در دو بازی قبلی خود نتوانسته‌ایم که به پیروزی برسیم اما من از عملکرد کیفی تیمم راضی هستم.

فرهاد مجیدی در دیدار قبلی اتحاد کلباء به خاطر اعتراض به داوری از بازی اخراج شد البته بازی تیمش برابر خورفکان در جام حذفی امارات است.

منبع: ایسنا

508719