سه امتیاز شیرین استقلال در برابر استقلال خوزستان در شب رکورد شکنی

استقلال تهران در یک بازی جذاب موفق شد از سد تیم قدرتمند استقلال خوزستان بگذرد و سه امتیاز شیرین این مسابقه را کسب نماید
تصویر سه امتیاز شیرین استقلال در برابر استقلال خوزستان در شب رکورد شکنی

به گزارش سایت خبری پرسون، استقلال تهران و خوزستان در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که آبی های تهران با 6 امتیاز و استقلالی های خوزستان با 1 امتیاز شرایط متفاوتی در جدول مسابقات دارند،سیروس پورموسوی در این فصل مسابقات موفق به کسب پیروزی نشده است و به دنبال این است تا مقابل استقلال اولین گام محکم را برای بهبود شرایط استقلال خوزستان بردارد و در نقطه مقابل نکونام و شاگردانش انگیزه مضاعفی برای این دیدار دارند،آنها با گلزنی در این مسابقه به رکورد هزار گل در لیگ برتر خواهند رسید.

دوشنبه 6 شهریور 1402؛ هفته چهارم لیگ برتر؛ ورزشگاه آزادی
تیم داوری:امیر سامان سلطانی، علیرضا مرادی، محمد صالح عرب آبادی -داور چهارم: فرزاد منصوری

ترکیب استقلال:

حسینی، صالح حردانی، محمدمرادمند، ابولفضل جلالی 78 سعید مهری ، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، آرش رضاوند 90 سبحان خاقانی، مهدی مهدی پور 78 زبیر نیک‌نفس، محمدی 63 جعفر سلمانی، یامگا 78 مطهری و آرمان رمضانی

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، عقیل کعبی، رضا دهقانی 46 علیرضا کاظمی ، حسن شوشتری، جواد آقایی پور، بهروز بارانی، حسین ساکی، حسین احمدی، شهرام سالاری 83 محکم کار ،علیرضا خوشکفا 69 متین کریم زاده

سرمربی:سیروس پورموسوی

کارت زرد:

استقلال: روزبه چشمی 35

استقلال خوزستان: محمد طییبی دقیقه ۱۹ - عقیل کعبی ۴۵+۴

⚽️ شرح گل
دقیقه 51: استقلال تهران 1 - 0 استقلال خوزستان: ارسال مهدی مهدی پور داخل محوطه جریمه استقلال خوزستان از مدافعان عبور کرد و مهرداد محمدی با ضربه سر دروازه فرزین گروسیان را باز کرد،این گل هزارمین گل استقلال در لیگ برتر بود

⏱ دقایق حساس:

دقیقه 4: مهرداد محمدی ارسال بلند و خطرناکی روی دروازه استقلال خوزستان داشت که کوین یامگا به توپ نرسید و روی مدافع استقلال خوزستان خطا کرد.

دقیقه 8:روی اشتباه ابولفضل جلالی،جواد آقایی پور بدون مزاحمت وارد محوطه جریمه شد اما در شرایط تک به تک توپ را به بیرون زد

دقیقه ۱۴: ارسال جواد آقایی پور به قصد گل روی دروازه استقلال ارسال شد که حسینی و تیردروازه به کمک هم این توپ را مهار کردند.

دقیقه ۲۳: بازهم اشتباه در‌خط دفاعی استقلال میرفت که رضا دهقانی را از نیمه تک به تک کند که تکل‌بلند چشمی مانع این کار شد.

دقیقه ۲۶: ضربه والی زیبای مهدی پور از راه دور میرفت که برای استقلالی ها سوپرگل به همراه داشته باشد که گروسیان این توپ را مشت کرد و به بیرون فرستاد.

دقیقه 48: ارسال کوین یامگا روی دروازه استقلال خوزستان، مهرداد محمدی با بی دقتی از شش قدم با ضربه سر توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه 58:بازهم جناج چپ استقلال آسیب پذیر بود و نفوذ خوزستانی ها از این منطقه،سوپرسیو حسینی مانع از گلزنی مهاجم استقلال خوزستان شد و استقلال را نجات داد.

دقیقه 68: جعفر سلمانی با شوت روی پا از داخل محوطه جریمه تیر دروازه گروسیان را به لرزه در آورد.

دقیقه 81: ضد حمله سریع بازیکنان استقلال خوزستان موقعیت خطرناکی را برای این تیم رقم زد اما مکث مهاجم این باعث شد تا مدافعان استقلال برگردند و موقعیت از دست رفت.

دقیقه 89:ارسال کوتاه داخل محوطه جریمه،ناهماهنگی چشمی و نیک نفس توپ را مقابل جواد آقایی پور ضرب کافی را نداشت و مدافعان استقلال توپ را دفع کردند.

شرح نیمه اول:

در‌ابتدای نیمه استقلالی ها بازی را هجومی شروع کردند و با ارسال های پیاپی و حضور پر‌تعداد در‌محوطه جریمه حریف سعی در کرفتن نبض بازی داشتند، دو حرکت انفجاری از جواد آقایی پور در جناح راست استقلال تهران، شرایط را عوض کرد و بازیکنان استقلال با احتیاط بیشتری به ادامه مسابقه پرداختند. برنامه اصلی استقلال تهران ارسال از جناحین و استفاده از قدرت سرزنی آرمان رمضانی است و خوزستانی از فضای پشت سر جلالی و تکنیک بالای آقایی پور چشم به ضدحمله و بازکردن دروازه استقلال دارد.
هافبک های استقلال در نیمه اول عملکرد درخشانی نداشتند،مهدی مهدی پور کمی بهتر از دیگر بازیکنان بود و یک شوت خوب و چند حمل توپ موفق انجام داد.

🔴 حواشی:

مهدی هاشمی نسب با پیراهن دربی معروف و جنجالی که موفق شده بود دروازه پرسپولیس را باز کند پی از شروع باز عکس یادگاری گرفت.

وضعیت چمن استادیوم آزادی در شرایط اسفناکی قرار دارد،کیفیت از دست رفته ورزشگاه آزادی تاثیر منفی روی کیفیت بازی هایی که در این ورزشگاه برگزار میشود خواهد داشت.

سیروس پور موسوی و جواد نکونام قبل از شروع مسابقه برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

در دقایق پایانی مسابقه کادرفنی استقلال خوزستان اعتراض داوری به تصمیم داور باعث اخراج یکی از اعضای کادرفنی این تیم شد.

508544