زمان تعیین تکلیف انتقال طارمی به میلان مشخص شد

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو مورد توجه باشگاه میلان قرار گرفته و حالا زمان نهایی تکلیف انتقال طارمی به میلان مشخص شده است.
تصویر زمان تعیین تکلیف انتقال طارمی به میلان مشخص شد

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال آث میلان ایتالیا برای تقویت خط حمله خود به دنبال به خدمت گرفتن مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو، قبل از پایان آخرین هفته نقل و انتقالات تابستانی اروپا است.

مدیران باشگاه میلان قصد دارند بازیکن مناسبی با قیمت پایین پیدا کنند تا مکمل خوبی برای الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی آن‌ها باشد. میلان هرگز قصد پرداخت ۳۰ میلیون یوروی درخواستی پورتو را ندارد.

روسونری برای جذب طارمی، پیشنهاد قرارداد چهار ساله ۱۰ میلیون یورو به همراه بسته پاداش ۵ میلیون یورویی ارائه کرده تا تمایل کامل خود به انتقال ستاره ایرانی خط حمله پورتو را نشان دهد.

مدیران باشگاه پورتو جلسه‌ای آنلاین با مدیر برنامه‌های طارمی نیز برگزار کرده‌اند و در جریان علاقه این بازیکن برای انتقالی بزرگ قرار گرفته‌اند، اما قرار است تصمیم نهایی خود را تا ظهر روز سه‌شنبه اعلام کنند تا پرونده جذب او به طور کامل مشخص شود.

طارمی فصل گذشته عملکرد درخشانی در پورتو داشت و موفق شد در مجموع ۳۱ گل و ۱۴ پاس گل را در کارنامه خود ثبت کند و عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را نیز با ۲۲ گل به دست بیاورد.

منبع: ایرنا

508466