رئیسی:

ایران آماده تبادل ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود با بنگلادش است

رئیس جمهور گفت: ایران با تبدیل تحریم‌ها و تهدیدها به فرصت، امروزه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پیشرفته‌ای دست یافته و آماده است آنها را در راستای توسعه روابط با بنگلادش تبادل کند.
تصویر ایران آماده تبادل ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود با بنگلادش است

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه به وقت محلی، در دیدار خانم «شیخ حصینه» نخست وزیر بنگلادش با قابل تقدیر دانستن تلاش‌های او برای پیشرفت بنگلادش، به اقدامات قدرت‌های سلطه‌گر برای متوقف کردن ایران از طریق اعمال تحریم‌های ظالمانه اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با تبدیل تحریم‌ها و تهدیدها به فرصت، امروزه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پیشرفته‌ای دست یافته و آماده است آنها را در راستای توسعه روابط با بنگلادش تبادل کند.

رئیسی با اشاره به حمایت کامل دولت آمریکا از صهیونیست‌ها در پایمال کردن حقوق ملت فلسطین، بر حمایت از این ملت مظلوم به‌عنوان وظیفه‌ای انسانی و اسلامی تاکید کرد.

خانم «شیخ حصینه» نخست وزیر بنگلادش نیز در این دیدار ضمن تبریک عضویت ایران در گروه «بریکس»، از علاقمندی کشورش برای گسترش همکاری با ایران در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، علمی و فناوری خبر داد.

نخست وزیر بنگلادش ضمن تاکید بر اتحاد بیشتر کشورهای اسلامی اظهار داشت: مردم بنگلادش علی‌رغم برخورداری از مذاهب مختلف، در فضایی دوستانه، همزیستی کاملا مسالمت‌آمیزی با یکدیگر دارند.

منبع: تسنیم

508124