در آستانه راه‌اندازی مجدد شیباریوم، نهنگ‌ها دوباره به جنب و جوش افتادند!

در بازار شیبا اینو، یک نهنگ عظیم حرکتی قابل توجه انجام داده و 4.6 تریلیون توکن SHIB را از یک کیف پول ناشناس به دیگری منتقل کرده است. این انتقال قابل توجه هیجان علاقه‌مندان به بازار رمزارزها را برانگیخته است.
تصویر در آستانه راه‌اندازی مجدد شیباریوم، نهنگ‌ها دوباره به جنب و جوش افتادند!

به گزارش سایت خبری پرسون، شیباریوم، شبکه بلاکچین شیبا اینو و مورد انتظار توسعه‌یافته توسط شیتوشی کوساما، برای مدت کوتاهی به دلیل افزایش حجم شبکه به حالت Fail-Safe (زمانی که یک سیستم به محض قرار گرفتن در معرض خطر، از کار می‌افتد) رفت. با این حال، کوساما از راه‌اندازی مجدد قریب‌الوقوع شیباریوم پس از دو روز آزمایش دقیق و تنظیمات خبر داده است.

طبق گزارش‌ها، شبکه اصلاح‌شده دارای نظارت پیشرفته و مکانیسم‌های بی‌خطر اضافه‌شده، از جمله محدود کردن نرخ و بازنشانی خودکار سرور خواهد بود. علاوه بر این، اعتبارسنجی‌های بیشتری آنلاین شده که امنیت را افزایش می‌دهند و افزایش استیکینگ توکن BONE را تسهیل می‌کنند.

نگاهی دقیق‌تر به تراکنش‌‌های اخیر نشان می‌دهد که 4.6 تریلیون توکن شیبا ممکن است به یک نهاد واحد مرتبط باشد. کیف پول “0x3442” این توکن‌ها را از “0xc684” دریافت کرد و پس از آن، این توکن‌ها را به دو آدرس دیگر انتقال داد.

این الگو برای بیش از یک ماه، برای آدرس “0x95B5” هم ادامه داشته است. علاوه بر این، یک تراکنش شامل یک توکن اعتبارسنجی شبکه اصلی شیباریوم به مشارکت در این فرآیند اشاره می‌کند، جایی که کاربران باید حداقل 10000 توکن BONE را قفل کنند.

جالب اینجاست که نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو هم در 24 ساعت گذشته 1300 درصد افزایش یافته است. پروژه‌ها و برنامه‌های کاربردی در شیباریوم به طور فعال توکن‌های شیبا اینو را می‌سوزانند، عرضه در گردش را کاهش می‌دهند و به طور بالقوه قیمت‌ها را افزایش می‌دهند.

علی‌رغم این تحولات، قیمت‌های شیبا اینو و BONE بی‌ثبات هستند. شیبا اینو با افت 1 درصدی مواجه شده و با قیمت 0.0000079 دلار معامله می‌شود. برعکس، BONE یک درصد افزایش قیمت داشت و اکنون به 1.20 دلار رسیده است.

منبع: رمزارز نیوز

508006