بادیگارد عجیب و غریب لیونل مسی کیست؟+عکس

بادیگاردی که این روز‌ها اینترمیامی برای لیونل مسی به خدمت گرفته خبرساز شده است.
تصویر بادیگارد عجیب و غریب لیونل مسی کیست؟+عکس

به گزارش سایت خبری پرسون، لیونل مسی، ابرستاره آرژانتینی این روز‌ها اینترمیامی، روز‌های خوبی را در آمریکا سپری می‌کند. او بعد از خروج از بارسلونا راهی پاری‌سن‌ژرمن شد، اما روز‌های ناموفقی را در این تیم فرانسوی طی کرد تا اینکه بالاخره با دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، به توافق رسید و پیراهن صورتی این باشگاه را به تن کرد.

مسی در اولین مصاحبه‌اش بعد از جدایی از «پ‌اس‌ژ» گفت از انتخاب باشگاه فرانسوی راضی نبوده، اما حالا از حضور در اینترمیامی خوشحال است. او در شرایطی تصمیم گرفت ادامه دوران فوتبالی‌اش را به قاره‌ای دیگر ببرد که پیشنهاد نجومی عربستانی‌ها را رد کرد. این پیشنهاد می‌توانست مسی را دوباره به رقابت مستقیم با رقیب دیرینه یعنی رونالدو برساند. با این وجود، لئو به دلایل متعددی از جمله قرابت فرهنگی بیشتر با میامی، اینتر این شهر را انتخاب کرد.

از وقتی مسی سر از آمریکا درآورده، شور و هیجان خاصی بین هواداران فوتبال شکل گرفته و بسیاری برای دیدن فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال سرودست می‌شکنند. حجم استقبال از بازی‌های مسی چنان بالا رفت که باشگاه‌های مختلف تصمیم گرفتند بلیت بازی‌هایی با حضور لئو را بعضا تا ۱۶۰۰ درصد افزایش دهند. این موارد در کنار درخشش مسی در زمین فوتبال و گلزنی‌های مکرر او مقابل تماشاگران آمریکایی، کار را به جایی رساند که نگرانی برای وضعیت سلامتی این ستاره رو به فزونی گذاشت. درخواست عکس و امضا از مسی چنان زیاد شد و دیوید بکام علاوه بر تیم حراست اولیه، مجبور شود بادیگاردی خصوصی با وظایف بسیار ویژه برای لیونل مسی استخدام کند.

حالا درست یکی ۲ روز پس از اولین جام لئو با اینترمیامی، بادیگارد او هم خبرساز شده است؛ سرباز آمریکایی که عضوی از نیروی ویژه این کشور نام دارد، سایه به سایه مسی در حالت حرکت است و حتی در زمین فوتبال هم او را تنها نمی‌گذارد. اتفاق تازه و جالب درباره بادیگارد مسی اینکه او حتی ماموریت دارد در زمین فوتبال هم مراقب مسی باشد. اخیرا تصاویری منتشر شده که او کنار خط زمین، جایی که باید کمک داور باشد، ایستاده و چهارچشمی مراقبت است از بین تماشاگران کسی به سمت مسی حرکت نکند. از وقتی بادیگارد خصوصی مسی به خدمت گرفته شده، او لحظه‌ای لئو را تنها نمی‌گذارد. می‌تواند در زمین فوتبال، هرگاه حس کرد خطری مسی را تهدید می‌کند، وارد عمل شود و این اختیار به او داده شده با فردی که خطوط قرمز را در این زمینه رد می‌کند، هرطور دوست دارد برخورد کند. او در تونل رختکن هم مسی را همراهی می‌کند و در اتوبوس تیم هم چنین وظیفه‌ای به او سپرده شده است.

پیش از این، تصاویری از همراهی او با مسی بیرون از زمین فوتبال منتشر شده بود، اما حضورش در کنار خط زمین فوتبال و مراقبت ویژه از مسی باعث «پربازدید» شدن تصویرش شد. همین تصاویر کافی بود تا سایت‌های مختلف به جستجوی رزومه بادیگارد مسی بپردازند. اگرچه به دلیل مسائل امنیتی اسم این بادیگارد فاش نشده، اما یکی ۲ روز اخیر یکی از سایت‌های بلغارستانی، اطلاعات جالبی درباره بادیگارد مسی منتشر کرده است. در بخشی از گزارش آمده بادیگارد مسی یکی از نیرو‌های ویژه آمریکایی است که سابقه جنگیدن درخط مقدم جنگ در افغانستان و عراق را داشته است.

(عکس) بادیگارد عجیب و غریب لیونل مسی کیست؟

(عکس) بادیگارد عجیب و غریب لیونل مسی کیست؟

منبع: : فوتبال ۳۶۰

507862