نهنگ مرموزی که در عرض سه ماه به سومین هولدر بزرگ بیت کوین تبدیل شد

یک کیف پول ناشناخته در سه ماه گذشته بیش از ۳ میلیارد دلار بیت کوین (BTC) جمع‌آوری کرده و به سومین دارنده بیت کوین در جهان تبدیل شده است. این موضوع، موجی از نظریه‌ها را در مورد مالک احتمالی این کیف پول به راه انداخته است.

تصویر نهنگ مرموزی که در عرض سه ماه به سومین هولدر بزرگ بیت کوین تبدیل شد

به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس داده‌های پلتفرم BitInfoCharts، این کیف پول برای اولین بار در تاریخ ۸ مارس بیت کوین دریافت کرد. در طول سه ماه و دو هفته بعد، این کیف پول مرموز رقم حیرت‌انگیز ۱۱۸ هزار بیت کوین به ارزش ۳٫۰۸ میلیارد دلار (با قیمت‌های فعلی) را به دست آورده است.

bitcoin-whale-wallet-becomes-third-largest-holder-three-months

انباشت سریع و قابل‌توجه این تعداد بیت کوین در یک کیف پول، حدس و گمان‌های زیادی را مطرح کرده است. برخی از کاربران پیشنهاد می‌کنند که به احتمال زیاد یک صرافی رمزارز در حال جابجایی وجوه است، در حالی که برخی از اعضای افراطی جامعه، تئوری دیگری را مطرح کرده‌اند که بر اساس آن، شرکت بلک‌راک (BlackRock) مظنون اصلی است.

در همین راستا، یکی از کاربران توییتر با نام کاربری crypto_div@ می‌نویسد: اولین تراکنش بزرگ کیف پول به ارزش ۳،۴۰۰ بیت کوین در ۱۶ می ۲۰۲۳ انجام شد. تقریباً یک ماه بعد در ۱۵ ژوئن ۲۰۲۳، بلک‌راک برای ETF اسپات بیت کوین خود ثبت نام کرد.

اگرچه این تئوری مبتنی بر هیچ مدرک محکمی نیست، اما کاربران دیگر هم با ارسال تصاویری از یک سنگ سیاه بزرگ از آن حمایت کرده‌اند.

طبق گزارش BitInfoCharts، بزرگ‌ترین کیف پول‌های فعلی بیت کوین در جهان، متعلق به بایننس و بیتفینکس (کیف پول‌های سرد) هستند، کیف پول ناشناخته مذکور در جایگاه سوم قرار دارد و پس از آن هم، کیف پول سرد دیگری برای بایننس، جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

منبع: رمزارز نیوز

507861