پخش سری جدید برنامه «آفتاب شرقی» با رویکردی نو از شبکه یک

سری جدید برنامه آفتاب شرقی از امروز ۲۹ مرداد از شبکه یک سیما پخش می شود.

تصویر پخش سری جدید برنامه «آفتاب شرقی» با رویکردی نو از شبکه یک

به گزارش سایت خبری پرسون، «محمد رحیمی» تهیه کننده برنامه آفتاب شرقی در گفتگویی با روابط عمومی این برنامه، گفت: سری جدید برنامه آفتاب شرقی با شیوه‌ای نو از شنبه تا پنجشنبه روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

وی با اشاره به تغییراتی در مراحل تولید این برنامه افزود: در ساخت سری جدید آفتاب شرقی، برنامه از استودیو خارج شده و با دکور نسبتا ثابت در لوکیشن های مختلف تاریخی-مذهبی شهرهای مختلف ایران برنامه را ضبط می‌کنیم.

رحیمی ادامه داد: از آنجا که شبکه یک، شبکه ملی است، سیاست ما در این برنامه استفاده از محضر علما و فضلای سراسر ایران اسلامی بود تا بتوانیم در خصوص مسائل مختلف دینی اعتقادی از دیدگاه ایشان به موضوعات بپردازیم ، و بدین ترتیب هر هفته ، یک شهر، با یک موضوع واحد با کارشناس به گفتگو می‌پردازیم.

تهیه کننده سری جدید برنامه «آفتاب شرقی»، بیان کرد: چندماه است که در مرحله پیش تولید و تولید برنامه هستیم و تاکنون از نظرات ارزشمند علمای برجسته ای همچون آیت الله دژکام، آیت الله علم الهدی، آیت الله علی رضایی تهرانی، آیت الله رمضانی، حجت الاسلام و المسلمین گرجیان، سرکار خانم دکتر یوسفی و دیگر کارشناسان مسائل دینی بهره مند شده ایم.

وی اضافه کرد: تاکنون برنامه های کارشناسی در مسجد تاریخی نصیر الملک شیراز، مدرسه عالی علمیه نواب مشهد، مدرسه فیضیه قم، حسینیه امینی های قزوین، مدرسه علمیه امام موسی الکاظم علیه السلام قم ضبط و تولید شده است.

وی ادامه داد: انس با قرآن کریم، تقوای اجتماعی، صبر ، نقش زن در تمدن نوین اسلامی، رزق حلال و... از موضوعاتی است که در سری جدید برنامه آفتاب شرقی با نگاهی نو به آن پرداخته شده است.

تهیه کننده برنامه آفتاب شرقی با بیان اینکه مدت زمان پخش این برنامه 15 دقیقه است، گفت: این برنامه از شنبه تا پنجشنبه هر هفته حوالی اذان ظهر از شبکه یک سیما پخش می شود و کارشناسان دینی بصورت هفتگی با مخاطبان صحبت خواهند کرد.

برنامه آفتاب شرقی کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی محمد رحیمی و با اجرای دکتر محمدحسین صیرفی و دکتر ندا ملکی پخش می شود.

رحیمی در پایان گفت: امیدوارم این برنامه با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شود و ببیندگان می توانند نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود را به سامانه پیامکی 300001441 ارسال کنند.

گفتنی است، این برنامه از امروز 29 مرداد از شبکه یک سیما پخش می شود.

منبع: برنا

507592