پرونده اذیت و آزار جنسی کودکان توسط مایکل جکسون بار دیگر به جریان می‌افتد

یک دادگاه تجدیدنظر در آمریکا روز جمعه به بازگشایی پرونده اذیت و آزار جنسی کودکان توسط مایکل جکسون بار دیگر خبر داد.
تصویر پرونده اذیت و آزار جنسی کودکان توسط مایکل جکسون بار دیگر به جریان می‌افتد

به گزارش سایت خبری پرسون، یک دادگاه تجدیدنظر در آمریکا روز جمعه به بازگشایی پرونده شکایت دو مرد از مایکل جکسون، خواننده معروف موسیقی پاپ رای داد. شاکیان این پرونده مدعی هستند که در کودکی از سوی مایکل جکسون که در سال ۲۰۰۹ درگذشت مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته بودند. بنا به نظر سه قاضی تجدیدنظر در ایالت کالیفرنیا پرونده شکایت این دو نفر نباید در سال ۲۰۲۱ از سوی دادگاه دادگاه بدوی مختومه اعلام می‌شد. دو شاکی این پرونده تاکید می‌کنند که دو شرکت متعلق به مایکل جکسون می‌بایست از آن‌ها در برابر اذیت و آزار جنسی محافظت می‌کردند. به این ترتیب این دو شرکت اکنون در این پرونده که بار دیگر به جریان خواهد افتاد در جایگاه متهم قرار دارند. مایکل جسکون تنها صاحب و سهامدار دو شرکتی بود که اکنون این پرونده علیه آن‌ها بار دیگر به جریان افتاده است.

یک دادگاه تجدیدنظر در آمریکا روز جمعه به بازگشایی پرونده شکایت دو مرد از مایکل جکسون، خواننده معروف موسیقی پاپ رای داد.

شاکیان این پرونده مدعی هستند که در کودکی از سوی مایکل جکسون که در سال ۲۰۰۹ درگذشت مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته بودند. بنا به نظر سه قاضی تجدیدنظر در ایالت کالیفرنیا پرونده شکایت این دو نفر نباید در سال ۲۰۲۱ از سوی دادگاه دادگاه بدوی مختومه اعلام می‌شد.

دو شاکی این پرونده تاکید می‌کنند که دو شرکت متعلق به مایکل جکسون می‌بایست از آنها در برابر اذیت و آزار جنسی محافظت می‌کردند. به این ترتیب این دو شرکت اکنون در این پرونده که بار دیگر به جریان خواهد افتاد در جایگاه متهم قرار دارند.

تصمیم دادگاه تجدیدنظر در کالیفرنیا براساس قانون جدیدی در این ایالت اتخاذ شد که دامنه شکایت‌ها بابت اذیت و آزار جنسی را گسترده‌تر کرده است. قضات دادگاه‌های تجدید نظر براساس این قانون می‌توانند بار دیگر پرونده‌های مختومه‌شده را به جریان بیاندازند.

وید رابسون و جیمز سیفچاک، دو شاکی این پرونده در مستند «ترک ناکجاآباد» که در سال ۲۰۱۹ از شبکه «اچ بی او» پخش شد ادعاهای خود علیه مایکل جکسون را روایت کرده بودند.

مایکل جسکون تنها صاحب و سهامدار دو شرکتی بود که اکنون این پرونده علیه آنها بار دیگر به جریان افتاده است.

وید رابسون که اکنون ۴۰ سال دارد اولین بار در سن پنج سالگی با مایکل جکسون دیدار کرد. او بعدها در سه کلیپ ویدئویی مایکل جکسون نیز مقابل دوربین رفت. وید رابسون مدعی است که به مدت هفت سال از سوی مایکل جکسون مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفت.

جیمز سیفچاک، ۴۵ ساله نیز در سن ۹ سالگی برای اولین بار با ستاره موسیقی پاپ دیدار کرد. وی مدعی است که مایکل جکسون ابتدا هدیه‌های گران‌قیمتی به او می‌داد اما بعد دست به سوءاستفاده جنسی زد.

منبع: یورونیوز

507571