فال حافظ فردا یکشنبه 29 مرداد 1402/ نیت کنید و فالتان را بخوانید

کافی است هنگامی که بر سر دوراهی مانده‌ای و دودل شده‌ای، دست در دامان خواجه شیرازی بزنی و زیر لب آرام بگویی: «ای حافظ شیرازی، تو محرم هر رازی، تو را به شاخ نباتت قسم می‌دهم که هر چه صلاح و مصلحت می‌بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده ساز»
تصویر فال حافظ فردا یکشنبه 29 مرداد 1402/ نیت کنید و فالتان را بخوانید

به گزارش سایت خبری پرسون، این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

فـال حـافـظ امروز متولدین فروردین

اگر به باده مشکین دلم کشد شاید

که بوی خیر ز زهد ریا نمی‌آید

جهانیان همه گر منع من کنند از عشق

من آن کنم که خداوندگار فرماید

تعبیر:

عاشق شده‌اید و همه میخواهند شما را از این تصمیم و انتخاب منصرف کنند. مشورت امری نیک و پسندیده است؛ اما گاهی عقل و عشق مقابل هم قرار میگیرند. در مورد این مسئله خودتان تصمیم بگیرید، انشاءالله هر چه خیر است همان اتفاق می‌افتد.

فـال حـافـظ روزانه متولدین اردیبهشت

خیز و در کاسه زر آب طربناک انداز

پیشتر زان که شود کاسه سر خاک انداز

عاقبت منزل ما وادی خاموشان است

حالیا غلغله در گنبد افلاک انداز

تعبیر:

از لحظه های عمر بهره ی کافی بگیر و زندگی را در طلب آرزوهای دور و دراز به هدر نده. به آنچه داری قانع باش و از زندگی لذت ببر. کمی هم به فکر عاقبت خود باش که عاقبت همه‌مان مرگ است. نام نیک و کردار نیک تنها یادگارهایی است که از انسان جاودانه می‌ماند.

فـال حـافـظ دقیق متولدین خرداد

شاهدان گر دلبری زین سان کنند

زاهدان را رخنه در ایمان کنند

هر کجا آن شاخ نرگس بشکفد

گلرخانش دیده نرگسدان کنند

تعبیر:

غافل از حال خویش شده‌ای. تو بااستعداد و پرشور هستی که از تو برای رسیدن به موفقیت استفاده می‌کنند و خودت از قافله عقب مانده ای. سعی کن تو هم عقب نمانی و با بهره‌گیری از استعداد‌هایت به جایگاهی که شایسته‌ی توست، برسی.

فـال حـافـظ پیشگویی متولدین تیر

دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند

گل آدم بسرشتند و به پیمانه زدند

ساکنان حرم ستر و عفاف ملکوت

با من راه نشین باده مستانه زدند

تعبیر:

ایام فراق و هجران به پایان خواهد رسید و کسی شما را آزار نخواهد داد. به زودی اطرافیان شما؛ چه دوست و چه دشمن، برای کمک به شما خواهند آمد. تو استحقاق این اتفاقات خوب را داری. همیشه امید داشته باش.

فـال حـافـظ با تقسیر دقیق متولدین مرداد

در ازل هر کو به فیض دولت ارزانی بود

تا ابد جام مرادش همدم جانی بود

نیک نامی خواهی ای دل با بدان صحبت مدار

خودپسندی جان من برهان نادانی بود

تعبیر:

دودلی و تردید را از خود دور کن. از همنشینان و دوستان بد و همچنین خودپسندی و غرور بپرهیز تا دچار رنج و گمراهی نشوی. برای رسیدن به آرزو‌هایت باید تلاش کنی.

فـال حـافـظ روزانه متولدین شهریور

دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد

یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

گفتم مگر به گریه دلش مهربان کنم

چون سخت بود در دل سنگش اثر نکرد

تعبیر:

عاشق فرد مغرور و بی وفایی شده اید. کسی محبت و دوست داشتن را فراموش کرده و به دنبال مال دنیا هست. این را نمیداند که ظاهر زیبا و مال دنیا ماندنی نیست و این محبت و عشق است که هیچ وقت پایانی ندارد. یا دلش را نرم کرده و نظرش را عوض کنید یا در انتخابتان تجدیدنظر کنید.

فـال حـافـظ امروز متولدین مهر

یارم چو قدح به دست گیرد

بازار بتان شکست گیرد

در بحر فتاده‌ام چو ماهی

تا یار مرا به شست گیرد

تعبیر:

شما از کلیه ی رقیبان خود سبقت می‌گیرید و همه را از میدان به در می‌کنید. شانس پیروزی در دست خودتان هست، آن را گم نکنید و نگذارید رقیبان آن را از دستتان بربایند.

فـال حـافـظ درست متولدین آبان

دوش از جناب آصف پیک بشارت آمد

کز حضرت سلیمان عشرت اشارت آمد

خاک وجود ما را از آب دیده گل کن

ویرانسرای دل را گاه عمارت آمد

تعبیر:

خورشید اقبال تو طلوع خواهد کرد و به زودی تمامی رنج و غصه‌ها تمام خواهند شد. موفقیت پیش روی توست. اطرافیان و دوستانی واقعیت را دوست بدار و قدرشان را بدان. عمر کوتاه است از لحظه لحظه آن لذت ببر.

فـال حـافـظ دقیق متولدین آذر

ببرد از من قرار و طاقت و هوش

بت سنگین دل سیمین بناگوش

اگر پوسیده گردد استخوانم

نگردد مهرت از جانم فراموش

تعبیر:

نگرانی را کنار گذاشته و آرامش خودتان را حفظ کنید. اگر می‌خواهید به اهداف خود برسید باید صبر و شکیبایی داشته باشید. از یاس و ناامیدی بپرهیزید؛ زیرا در آینده نزدیک به آرزوی خود خواهید رسید.

عشقی در دل دارید که شما را بی تاب کرده طوری که در تمام لحظات به او فکر می کنید، اما بدانید که اگر از خط تعادل خارج شوید دچار رنج خواهید شد.

فال حافظ زیبای متولدین دی

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع

شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

روز و شب خوابم نمی​آید به چشم غم پرست

بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع

تعبیر:

نیت و آرزویی در سر داری که با جدیت تمام آن را دنبال می کنی، ولی گاهی در این مسیر دچار شتابزدگی می شوی. صبر و شکیبایی کلید حل مشکلات است. شما در یک قدمی پیروزی ایستاده اید. کافی است از فرصتهای بدست آمده نهایت استفاده را ببرید تا با خیال راحت پیروزی را در آغوش بکشید.

فـال حـافـظ روز و هفته متولدین بهمن

خوش خبر باشی ای نسیم شمال

که به ما می‌رسد زمان وصال

قصّةُ العشقِ لا انفصام لها

فُصِمَت ها هُنا لسانُ القال

تعبیر:

به زودی اخبار بسیار خوشی به دست شما خواهد رسید که شما را نوید رسیدن به آرزوهای دیرینه می دهد. رقیبان شما از عرصه خارج خواهند شد و اختیار از کف دشمنانتان بیرون خواهد رفت و به شما مجال شکوفایی و خودنمایی داده خواهد شد. قدر این روزها را بدان و از آنها استفاده کن.

فـال حـافـظ امروز روزانه متولدین اسفند

روی بنمای و وجود خودم از یاد ببر

خرمن سوختگان را همه گو باد ببر

ما چو دادیم دل و دیده به طوفان بلا

گو بیا سیل غم و خانه ز بنیاد ببر

تعبیر:

روزگاری است که خود را به دست تقدیر سپرده ای و می اندیشی هرچه باداباد. اما بدان روشی که تو انتخاب کرده ای سودمند نخواهد بود. گرچه تو تا کنون تلاشهای بسیاری کرده ای، اما باز هم تلاشی مضاعف لازم است تا تو را به آنچه که آرزویش را داری برساند. پس در رفتار خود تجدید نظر کن که صلاح تو در این است.

507460