بریتنی اسپیرز و سام اصغری جدا شدند

بریتنی اسپیرز ستاره موسیقی پاپ آمریکا و سام اصغری مدل و بازیگر ایرانی‌تبار که تابستان گذشته در شهر لس آنجلس ازدواج کرده بودند تصمیم به جدایی گرفته‌اند.

تصویر بریتنی اسپیرز و سام اصغری جدا شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، رسانه‌های آمریکایی گزارش کرده‌اند که سام اصغری پس از پر کردن فرم درخواست طلاق از خانه‌ای که این زوج به صورت مشترک در آن ساکن بودند نقل مکان کرده و در محل خود زندگی می‌کند.

ماجرای آشنایی اصغری و اسپیرز به سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد، زمانی که این دو در یک موزیک ویدیو برای تک آهنگ «مهمانی دخترانه» با هم همکاری داشتند. این رابطه ادامه یافت تا اینکه در سپتامبر ۲۰۲۱ اسپیرز ۴۰ ساله خبر نامزدی خود با سام اصغری مدل و مربی پرورش اندام ۲۸ ساله را رسما اعلام کرد.

این دو در ژوئن ۲۰۲۲ و طی مراسمی که با حضور یکصد نفر از اعضای خانواده و دوستان نزدیک این دو برگزار شد در خانه اسپیرز در لس‌آنجلس با یکدیگر ازدواج کردند. این عروسی که صرفا با حضور حدود ۹ ماه پس ازاعلام نامزدی این زوج و نزدیک به ۷ ماه پس از پایان دوره حضانت اسپیرز برگزار شد.

بریتنی اسپیرز در مدت زمانی نزدیک به ۱۳ سال تحت حضانت پدر خود بود و تمامی امورات مربوط به دارایی‌ها و تصمیمات زندگی‌اش با تایید پدرش صورت می‌پذیرفت که به حکم دادگاهی در آمریکا این قیومیت و حضانت لغو شد.

ازدواج با سام اصغری چهارمین ازدواج این ستاره موسیقی پاپ به حساب می‌آمد. او پیش از این هم در سال ۲۰۰۴ با جیسون الکساندر، دوست دوران کودکی خود، ازدواج کرده بود که این ازدواج نیز تنها ۵۵ ساعت دوام آورده بود.

منبع: آفتاب‌‌نیوز

507291