دمای هوا در این استان به ۵۱ درجه رسید

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در شبانه روز گذشته برای نخستین بار در سال جاری، دما در شهرهای برازجان و خورموج به ۵۱ و در اهرم به ۵۰ درجه سانتیگراد رسید.
تصویر دمای هوا در این استان به ۵۱ درجه رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، پیام مساعدی کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر امشب در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه روز گذشته برای نخستین بار در سال جاری، دما در شهرهای برازجان و خورموج به ۵۱ و در اهرم به ۵۰ درجه سانتیگراد رسید.

وی افزود: در این مدت شهر دیلم دمای ۴۸ و شهرهای بوشهر، گناوه و خارگ دمای ۴۷ درجه تجربه کردند.

وی گفت: پیش بینی شده روند افزایشی دما و رطوبت در استان بوشهر همچنان تداوم داشته باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: وضعیت جوی و دریایی استان نیز طی پنج روز آینده در اغلب ساعات آرام پیش‌بینی می‌شود و وزش باد در بعد از ظهرها، غبار محلی و در برخی نقاط ساحلی مه رقیق صبحگاهی عمده پدیده‌های مورد انتظار در این مدت خواهد بود.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده برای آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۱۵، مد اول ساعت ۰۸:۰۵ ، جزر دوم ساعت ۱۶:۰۰ و مد دوم ساعت ۲۱:۴۵ خواهد بود.

منبع: فارس

507094