پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی با محکومیت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، گفت: شهادت و جراحت تعدادی از زائران، دلدادگان اهل بیت (علیه السلام) ددمنشی دیو سیرتانی است که جان ستاندن از بی گناهان و ریختن خون مظلومان را شرط بقا و دوام زندگی فلاکت بار خود می‌دانند.
تصویر پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

به گزارش سایت خبری پرسون، در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

ندای مظلومیت ملت ایران، دگر بار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام طنین انداز شد تا روایت جنایتی دیگر را بر کارنامه سیاه و ننگین دشمنان انقلاب اسلامی بیافزاید.

شهادت و جراحت تعدادی از زائران، دلدادگان اهل بیت (علیه السلام) ددمنشی دیو سیرتانی است که جان ستاندن از بی گناهان و ریختن خون مظلومان را شرط بقا و دوام زندگی فلاکت بار خود می‌دانند.

این عملیات تروریستی بار دگر نشان داد که تا جمهوری اسلامی در خط مقدم دفاع از مستضعفان و مبارزه با استکبار و تروریسم جهانی قرار دارد و دشمنی یزیدیان زمانه با مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی ادامه خواهد داشت که به حول قوه الهی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این حربه نیز به سرنوشت تمامی دسایس سال‌های گذشته می‌انجامد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهنگ، هنر و رسانه کشور، ضمن همدردی با خانواده و بازماندگان این اقدام تروریستی، سلامتی مجروحان را از درگاه خداوند متعال خواهانم. "

منبع: صدا وسیما

506916