متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است؟

شاید فکر کنید شاهزاده خانم‌های دیزنی شخصیت‌های خیالی و جادویی داشته باشند، اما خوب می‌توانید به راحتی با شخصیت آن‌ها ارتباط برقرار کنید چون هر کدام از پرنسس‌های دیزنی از آرورا گرفته تا جاسمین شباهت زیادی با خصوصیات ماه تولدتان دارند.
تصویر متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، در این نوشتار خواهیم دید که متولدین کدام ماه خصوصیات کدام پرنسس دیزنی را دارد؟!

حمل – فروردین: مریدا (دلیر)

متولدین کدام ماه خصوصیات کدام پرنسس دیزنی را داردحمل - فروردین: مریدا (دلیر)

مریدا خیلی شبیه به شخصیت متولدین حمل است، زیرا متولدین این ماه هم درست مانند مریدا شخصیتی شجاع و پرشوری دارند که بدون هیچ فکری ابتدا عمل می‌کنند. آن‌ها در تصمیم گیری فوق العاده سریع هستند. مریدا عاشق ماجراجویی است، از بالا رفتن از بلندترین صخره‌ها تا پرتاب تیر در حالی که سوار اسبش در جنگل انبوه می‌شود.

با این حال، رفتار تکانشی او در نهایت منجر به تبدیل شدن مادر و برادرانش به خرس شد. اما اگر همه این‌ها را کنار بگذاریم، مریدا یکی از شجاع ترین شخصیت‌های دیزنی و نمونه ای فوق العاده عالی از عنصر آتش است.

ثور – اردیبهشت: تیانا

متولدین کدام ماه خصوصیات کدام پرنسس دیزنی را دارد - ثور - اردیبهشت: تیانا

اراده و قدرت عمل متولدین ثور دو عامل موفقیت آن‌ها است. پرنسس تیانا در انیمیشن شاهزاده خانم و قورباغه هم کاملا مثل متولدین ثور است. در طول انیمیشن، تیانا متعهد شد تا با داشتن دو شغل، پول‌هایش را پس انداز کند و آرزوی پدرش را که دوست داشت رستوران خودش را بسازد، برآورده کند.

جوزا – خرداد: سیندرلا

جوزا – خرداد: سیندرلا - متولدین کدام ماه خصوصیات کدام پرنسس دیزنی را دارد

متولدین جوزا افرادی سرزنده و اجتماعی هستند. علی‌رغم این که سیندرلا به عنوان خدمتکار خانه، کارهای زیادی برای انجام دادن دارد، اما هرگز او را ناراحت نمی‌بینید.

اگر به داستان سیندرلا دقت کنید، او از نامادریش برای شرکت در جشن رقص با شاهزاده اجازه می‌گیرد و بعد از نگهبان می‌خواهد که او هم یک بار کفش بلوری را امتحان کند که در واقع نشان می‌دهد که او حاضر است برای چیزهایی که می‌خواهد بجنگد و در عین حال هیچ وقت ناامید و غمگین نباشد. متولدین جوزا هم مانند سیندرلا هستند.

سرطان – تیر: آریل

سرطان – تیر: آریل

نماد سرطان خرچنگ است – حیوانی که می‌تواند در خشکی و آب زندگی کند. علاوه بر این شباهت، شخصیت آریل در پری دریایی کوچولو هم درست مانند متولدین سرطان است. او پرنسسی احساسی و دوست داشتنی است.

علاوه بر این، شناختن شخصیت متولدین سرطان به دلیل ظاهر سفت و سخت‌شان زمان می‌برد. مثلا پدر آریل عشق او به شاهزاده اریک را درک نمی‌کرد و فقط او را دختری لجباز و یکدنده می‌دانست. همین یکدندگی باعث می‌شود پرنسس آریل خیلی شبیه به متولدین سرطان باشد.

لئو – مرداد: موآنا

متولدین کدام ماه خصوصیات کدام پرنسس دیزنی را دارد

متولدین ماه لئو، رهبران بزرگی هستند، آن‌ها افرادی پرشور، خوشبین و مراقب هستند. شکی نیست که موآنا با داشتن تمام این ویژگی‌ها، پرنسس ماه لئو باشد.

موانا به عنوان یک رهبر قبیله، با وجود تمام خطراتی که در مسیرش وجود داشت، از اقیانوس عبور کرد. او از بازگرداندن قلب الهه ته فیتی که توسط خدای مائوئی گرفته شده بود، مطمئن بود و می‌دانست که دوباره سرزمینش را احیا می‌کند و گل و گیاهان دوباره می‌رویند. لئوها نیز مانند موانا خوش بین هستند و وقتی در شرایط سختی قرار می‌گیرند، هرگز تسلیم نمی‌شوند.

سنبله – شهریور: جاسمین

متولدین کدام ماه خصوصیات کدام پرنسس دیزنی را دارد

متولدین سنبله خصوصیات کدام پرنسس دیزنی را دارند؟ افراد ماه سنبله عادت به تعیین اهداف بلندپروازانه دارند و برای تحقق آن‌ها سخت تلاش می‌کنند. به همین دلیل به مقام و درجه بالایی هم دست پیدا می‌کنند. آن‌ها افراد کمال گرایی هستند که می‌توانید در رابطه جاسمین یا یاسمین با علاءالدین مشاهده کنید.

اگر فیلم یا انیمیشن او را دیده باشید، متوجه می‌شوید که در قسمتی از انیمیشن پرنسس به علاءالدین می‌گوید که او در تمام طول زندگی‌اش تلاش کرده تا به جای پدر بر تخت پادشاهی بنشنید و برای این روز خودش را آماده کرده است.

با توجه به این که او به خوبی می‌داند که قانون آگرابا به او اجازه سلطان شدن نمی‌دهد، اما درست مانند متولد سنبله دست از تلاش بر نمی‌دارد. متولدین سنبله هم درست مثل جاسمین بلندپرواز و زیاده خواه هستند.

میزان – مهر: سفید برفی

متولدین کدام ماه خصوصیات کدام پرنسس دیزنی را دارد

با توجه به این که متولدین ماه میزان افرادی معاشرتی و شنونده‌های خوبی هستند، به راحتی می‌توانند دوستان زیادی پیدا کنند. به همین دلیل، سفید برفی جذاب که به راحتی توانست دل هفت کوتوله را به دست آورد، شبیه متولدین این ماه است.

اگرچه او یک پرنسس خیلی قدیمی در دنیای دیزنی است، اما این که توانست در جنگل و میان کوتوله‌ها زندگی کند و با کمک حیوانات زنده بماند، نشان دهنده هوش و ذکاوت فوق العاده او است. متولدین میزان هم درست مانند سفید برفی رفتار می‌کنند.

عقرب – آبان: راپونزل

متولدین کدام ماه خصوصیات کدام پرنسس دیزنی را دارد

عقرب‌ها به ‌عنوان افرادی مصمم و باثبات شناخته می‌شوند، و حالا در دنیای دیزنی می‌توانید پرنسس راپونزل را با چنین ویژگی شخصیتی ببینید. راپونزل علیرغم طرد شدن دائمی از سوی مادرش، به دنبال دلش می‌رود و در جشن شرکت می‌کند. او قلعه را ترک می‌کند تا بتواند در روز تولد 16 سالگی‌اش فانوس‌ها را تماشا کند.

عقرب – آبان: السا

متولدین کدام ماه خصوصیات کدام پرنسس دیزنی را دارد

متولدین عقرب خصوصیات کدام پرنسس دیزنی را دارند؟ السا پرنسس دیزنی و ملکه انیمیشن فروزن است و ویژگی‌های شخصیتی مانند متولدین عقرب دارد. السا در طول انیمیشن فردی مرموز است، زیرا سعی می‌کند قدرت‌هایش را از همه، به خصوص از خواهرش آنا پنهان کند، چون می‌ترسد که با چنین توانایی و قدرتی باعث آسیب رساندن به دیگران شود، بنابراین آن‌ها را پنهان می‌کند.

به عنوان یک عقرب، السا زمانی که دست از چنین افکاری بر می‌دارد و تمام استرس و اسرارش را فاش می‌کند، تبدیل به شخصیتی پرشور و شجاع می‌شود.

قوس – آذر: آنا

متولدین کدام ماه خصوصیات کدام پرنسس دیزنی را دارد

آنا شاهزاده خانم و خواهر کوچکتر السا در انیمیشن فروزن است. صرف نظر از این که طرفداران این انیمیشن چه فکری در مورد دو پرنسس می‌کنند، آنا شخصیتی شبیه متولد ماه قوس دارد. او شخصیت ایده آلیستی دارد زیرا همیشه بهترین‌ها را برای خود و خواهرش می‌خواهد و دوست دارد مردم شهرش در رفاه زندگی کنند.

جدی – دی: رایا (رایا و آخرین اژدها)

متولدین کدام ماه خصوصیات کدام پرنسس دیزنی را دارد

رایا اولین پرنسس آسیای جنوب شرقی دنیای دیزنی بود. انیمیشن رایا و آخرین اژدها در سال 2021 اکران شد. رایا پرنسسی عاقل و مستقل است که در طول فیلم برای آزادی خود و خانواده اش می‌جنگد. شخصیت سرسخت و تسلیم ناپذیرش، انرژی متولدین جدی را نمایش می‌دهد.

درست مانند شخصیت پرنسس رایا، متولدین برج جدی هم افرادی منطقی هستند. آن‌ها به سختی به دیگران اعتماد می‌کنند و اجازه ورود به حریم‌شان را می‌دهند. علیرغم نقص‌های رایا، او تمرکز زیادی روی دستیابی به اهدافش دارد، زیرا می‌داند که تنها با این راه می‌تواند به خانواده و جامعه‌اش خیری برساند.

دلو – بهمن: بل (دیو و دلبر)

متولدین کدام ماه خصوصیات کدام پرنسس دیزنی را دارد

متولدین دلو خصوصیات کدام پرنسس دیزنی را دارند؟ عنصر دلو هواست. متولدین این ماه افرادی از خودگذشته و وفادار هستند. پرنسس دیزنی ماه تولد شما بل شاهدخت انیمیشن دیو و دلبر است که نه تنها با تمام افرادی که تبدیل به شیء شده بودند، دوست شد، بلکه آن‌قدر متواضع و مهربان بود که حتی در قلعه هیولا هم سعی می‌کرد به او در انجام هر کاری کمک کند.

افراد متولد این ماه عاشق مستقل بودن هستند و از قدرت هوشی فوق العاده ای درست مثل بل برخوردارند. او دوست داشت خواندن را بیاموزد و تا آنجا که می‌تواند به آموزش و یادگیری ادامه بدهد.

ماهی – اسفند: آرورا

متولدین کدام ماه خصوصیات کدام پرنسس دیزنی را دارد

ماهی‌ها مهربانی و ایثار دارند، درست مانند شخصیت آرورا پرنسس دیزنی در انیمیشن زیبای خفته. آرورا تصویری کاملا واقعی از فردی مهربان و فداکار است که هرچند دو خواهرش هیچ وقت با او خوب نیستند، ولی آرورا این پرنسس زیبای دنیای دیزنی، هیچ وقت مهربانیش را از آن‌ها دریغ نمی‌کند. متولدین این ماه هم درست مثل این شخصیت هستند، آن‌ها هم افرادی مهربان و دلسوز هستند.

منبع: خبرنامه

506845