سرانجام شوم دوستی خیابانی با یک دختر برای سارق هتل

جوان ۲۵ ساله‌ای که در یک هتل‌آپارتمان مسئول پذیرش بود، به گاوصندوق آن دستبرد زد و گریخت اما دوستی او با یک دختر جوان باعث شد به دام پلیس بیفتد.
تصویر سرانجام شوم دوستی خیابانی با یک دختر برای سارق هتل

به گزارش سایت خبری پرسون، حدود یک ماه قبل، مالک یکی از هتل آپارتمان های مشهد شکایتی را در یکی از مراکز انتظامی ثبت کرد که محتوای آن نشان می داد، متصدی پذیرش، با شگردی عجیب به گاوصندوق مهمان پذیر دستبرد زده و با سرقت چند صد میلیون تومان ارز، طلا و اشیای قیمتی متواری شده است.

در پی دریافت این گزارش، نیروهای انتظامی تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی مخفیگاه متهم فراری، در حالی آغاز کردند که بررسی های مقدماتی مشخص کرد، جوان ۲۵ ساله ای که از حدود ۵ ماه قبل مشغول کار شده بود، در سپیده دم به گاوصندوق دستبرد زده و به سوی استان هرمزگان گریخته است.

در همین حال، ردیابی های تخصصی به گروهی از افسران کارآزموده پلیس آگاهی منطقه ثامن الحجج (ع) سپرده و به این ترتیب بررسی های میدانی و کنکاش های پلیسی وارد مرحله جدیدی شد. کارآگاهان پس از بازبینی دوربین های مداربسته متوجه شدند که جوان ۱۸ ساله ای نیز همان شب وارد بخش پذیرش شده است و نقشی در ارتکاب جرم دارد.

این گونه بود که رصدهای اطلاعاتی با استفاده از فناوری های نوین آغاز شد و دامنه تحقیقات به مرکز استان هرمزگان کشید. بررسی های بیشتر بیانگر آن بود که جوان ۲۵ ساله مدتی قبل و در جست وجوی کار به مشهد آمده و در هتل آپارتمان مذکور به امور خدماتی و نظافتی مشغول شده ،اما در زمان کوتاهی اعتماد مالک مهمان پذیر را جلب کرده و در سمت یکی از متصدیان پذیرش مسافر به کار خود ادامه داده است.

او که حالا به فرد مورد اعتمادی تبدیل شده بود، گاهی شاهد طلا و ارزهایی بود که مالک هتل آپارتمان در گاوصندوق می گذاشت. طولی نکشید که وسوسه های شیطانی به سراغ کارگر جوان آمد و طمع ثروت مانند خوره به جانش افتاد. این گونه بود که نقشه دستبرد به گاوصندوق را طراحی کرد و با حیله گری خاصی خواهرزاده اش را نیز به بهانه کمک در جذب مسافر به مهمان پذیر کشاند.

او از ابتدای شب و به گونه ای که جلب توجه نکند به سمت گاوصندوق می رفت و مقداری «اسید» با شیوه ای خاص درون قفل های گاوصندوق می ریخت تا بتواند با شگرد خاصی در آن را باز کند. حدود سپیده دم روز بعد بود که ترفندهای سرقت به نتیجه رسید و او با تخریب رمز و قفل گاوصندوق، همه سکه های طلا، دلار، دینار و دیگر اشیای گران قیمت را درون ساک ریخت و با رها کردن محل کارش به سمت بندرعباس گریخت.

صبح روز بعد مالک هتل وقتی در جریان دستبرد قرار گرفت که دیگر اثری از متصدی ۲۵ ساله پذیرش نبود!

ادامه اقدامات کارآگاهان پایگاه آگاهی ثامن الحجج (ع) که با ردزنی های اطلاعاتی همراه بود، به سرنخ هایی از دختری جوان رسید که نشان می داد با جوان ۲۵ ساله فراری، ارتباط دارد و به صورت تلفنی با وی تماس می گیرد.

این درحالی بود که متهم مذکور شماره تلفن های قبلی خود را از دسترس خارج کرده بود و به تماس ها پاسخ نمی داد. این ماجرا که با دستورهای خاص قاضی «صالح» (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) پیگیری می شد به شماره تلفن دیگری رسید که متهم از آن خط برای ارتباط با دختر یاد شده استفاده می کرد.

بنابراین کارآگاهان به طور نامحسوس وارد عمل شدند و دوست خیابانی وی را زیر چتر اطلاعاتی گرفتند تا این که چند روز قبل متهم ۲۵ ساله برای دیدار با دختر مذکور قرار ملاقات گذاشت و شبانه عازم مشهد شد.

او وقتی به محل قرار با دختر رسید، ناگهان کارآگاهان پلیس را دید که در اطرافش حلقه زده بودند. دقایقی بعد با انتقال وی به مقر انتظامی، بازجویی های تخصصی زیر نظر سرهنگ تاج بخش (رئیس پلیس پایگاه آگاهی ثامن الحجج (ع)) آغاز شد و این متهم به سرقت از گاوصندوق به شیوه «اسیدی» اعتراف کرد.

بررسی های بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد.

منبع: خراسان

506673