امیرعبداللهیان مطرح کرد:

برنامه‌ریزی برای سفر رئیس‌جمهور به پاکستان

وزیر امور خارجه با اشاره به سفر ۲ روزه خود به پاکستان اظهار کرد: در این سفر با مقامات ارشد پاکستان در خصوص موضوعات سیاسی، اقتصادی، مرزی و گردشگری گفت‌وگو و رایزنی خواهیم کرد.
تصویر برنامه‌ریزی برای سفر رئیس‌جمهور به پاکستان

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین امیرعبداللهیان که به منظور یک دیدار رسمی به دعوت همتای پاکستانی خود، امشب وارد اسلام آباد - پایتخت پاکستان - شد و مورد استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مقامات عالی رتبه وزارت امور خارجه پاکستان قرار گرفت، در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف این سفر گفت : از دو روز پیش تیم‌های اقتصادی دو کشور گفت وگوهای خود را در اسلام آباد شروع کرده اند و ما نیز در دیدارهایی که با همتای خود و دیگر مقامات ارشد پاکستان خواهیم داشت، در خصوص موضوعات سیاسی، اقتصادی ومسائل مرزی و گردشگری گفت‌وگو خواهیم کرد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم با توجه به تنوع مسائلی که در روابط دو کشور وجود دارد و مشترکات فراوانی که بین ایران و پاکستان است، فصل جدیدی از مناسبات دو کشور درجریان دیدار اخیر آقای رئیسی و نخست‌وزیر پاکستان درمنطقه مرزی پیشین - مند پایه‌گذاری شد.

وزیر امور خارجه همچنین تصریح کرد: در این سفر و ملاقات با مقامات پاکستان درباره زمان سفر آقای رئیسی به پاکستان در آینده، گفت‌وگو و توافق خواهیم کرد.

505644