استقلال با پول سیلوا و ساپینتو به بازیکنانش حقوق‌ داد!

باشگاه استقلال تهران برای پرداخت مطالبات بازیکنانش ریسک بزرگی انجام داد.
تصویر استقلال با پول سیلوا و ساپینتو به بازیکنانش حقوق‌ داد!

به گزارش سایت خبری پرسون، روز گذشته مشخص شد باشگاه استقلال به تمامی بازیکنان این تیم پرداختی داشته تا به نوعی رضایت آن‌ها را جلب کند. بازیکنان این تیم در هفته گذشته به دلیل مشکلات مالی تمرینات را تعطیل کرده و دست به اعتصاب زدند.

در ابتدا گزارش شده بود که منبع مبالغ پرداختی به شاگردان نکونام توسط مدیریت فعلی از طریق اسپانسرهای جدید تامین شده اما یک منبع مطلع به ایسنا خبر داده که چنین چیزی صحت ندارد.

بر اساس گفته‌های این منبع آگاه، ارقام پرداختی به بازیکنان استقلال از باقی‌مانده وامی است که مدیریت قبلی برای تسویه حساب با طلبکاران خارجی دریافت کرده بود و این مبالغ را برای بازیکنان این تیم هزینه کرده است.

باشگاه استقلال مبلغ ۲.۵ میلیون یورو از بانک شهر وام دریافت کرد تا طلب آندره‌آ استراماچونی را بپردازد و همچنین با باشگاه شباب الاهلی برای پرداخت رقم انتقال مهدی قایدی به توافق برسد.

از این وام بزرگ حدود ۵۰۰ هزار یورو در حساب باشگاه باقی مانده بود که قرار بود از طریق آن بخشی از مطالبات ریکاردو ساپینتو و رافائل سیلوا پرداخت شود اما این پول طرف بازیکنان فعلی استقلال شد.

منابع تامین شده از سوی بانک شهر هم اکنون به صورت کامل خرج شده و باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات سرمربی و بازیکن سابقش مجددا با چالش جدی رو به رو می‌شود.

بازپرداخت وام کلانی که باشگاه استقلال دریافت کرده، قرار است از سوی دولت تامین شود و آن‌ها متعهد شدند که سند ورزشگاه مرغوبکار را در رهن بانک بگذارند. این اقدام در آخرین روزهای مدیریت قبلی با امضای تمامی اعضای هیات مدیره وقت صورت گرفته بود.

منبع: ایسنا

505595