امروز پرسپولیس به مصاف چه تیمی می رود؟

پرسپولیس به احتمال زیاد امروز مقابل مس رفسنجان به میدان خواهد رفت.
تصویر امروز پرسپولیس به مصاف چه تیمی می رود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، با لغو دیدارهای تدارکاتی پرسپولیس مقابل مس و هوادار، سرخ پوشان احتمالا امروز مقابل مس بازی می کنند.

با هماهنگی های قبلی قرار بود پرسپولیس در دو روز پیاپی و در فاصله زمانی 24 ساعت دو بازی تدارکاتی مقابل مس رفسنجان و هوادار برگزار کند. بازی هایی که قرار بود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته برگزار شود.

اما این بازی های درنهایت به دلیل ایام سوگواری امام حسین (ع) لغو شد و گفته می شد احتمالا امروز یکی از این بازی های لغو شده برگزار می شود. هرچند که تردیدهایی نیز با توجه به این که هفته اول رقابت های لیگ 23 از روز 12 مرداد و تنها 5 روز دیگر آغاز می شود وجود داشت.

در همین ارتباط شنیدیم احتمال این که پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی مقابل مس رفسنجان به میدان برود زیاد است. تیمی که هدایت آن برعهده ساکت الهامی است و نوع و شیوه بازی تیمش در دفاع و ضدحمله شباهت های زیادی با مجتبی حسینی دارد. از این رو به احتمال زیاد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پرسپولیس امروز مقابل این تیم دیدار تدارکاتی را برگزار خواهد کرد تا یحیی گل محمدی در مورد آخرین وضعیت بازیکنان و ترکیب نهایی تیمش برای بازی با آلومینیوم در هفته اول رقابت های لیگ 23 تصمیم بگیرد.

505000