سوریه دوباره بمباران شد

ارتش ترکیه با حمله به شمال سوریه یک مقر شبه‌نظامیان کُرد را هدف حمله قرار داد که در پی آن، 4 شبه‌نظامی کشته و 8 نفر دیگر مجروح شدند.
تصویر سوریه دوباره بمباران شد

به گزارش سایت خبری پرسون، یک پهپادی ترکیه‌ای، روستای «خربی خوی» از توابع شهر «قامشلی» در شمال شرق سوریه را هدف قرار داد.

روابط عمومی شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی این حمله، ۴ نیروی این گروه شبه‌نظامی کشته‌شده‌اند.

قسد با اعلام اینکه جزئیات تکمیلی این حمله متعاقبا اعلام خواهد شد، خبر داد که این حمله ساعت ۱۹ به وقت محلی انجام شده است.

همزمان با این گزارش، وبگاه گروه موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» -نزدیک به معارضان- گزارش داد که ۸ نفر دیگر در این حمله مجروح شده‌اند.

این حمله در حالی انجام شده است که لحظاتی قبل، رسانه‌های کُردی مستقر در شمال عراق نیز از حمله پهپادهای ترکیه‌ به سلیمانیه خبر دادند.

منابع کُردی گزارش دادند که یک پهپاد احتمالا متعلق به ارتش ترکیه خودرویی را در مجاورت روستای «رنگیا» هدف حمله قرار داده‌اند که در پی آن تمام سرنشینان آن کشته‌ شده‌اند.

رسانه‌های کُردی خبر دادند که به دنبال حمله ترکیه به شمال عراق، هر ۴ سرنشین خودروی مذکور کشته شده‌اند و خودرو به طور کامل در آتش سوخته است.

504932