خدمت رسانی، کاهش آلام و رضایتمندی جامعه هدف در اولویت بیمه دی

مدیرعامل بیمه دی در مراسم معرفی سامانه دارورسان با بیان اینکه پرداخت تعهدات مالی شرکت به مراکز درمانی و بیمه شدگان با سرعت خوبی در حال به روز رسانی است؛ گفت: خدمت رسانی، کاهش آلام و رضایتمندی جامعه هدف بویژه قشر معظم ایثارگران و خانواده شهدا در الویت اهداف شرکت متبوعش است.
تصویر خدمت رسانی، کاهش آلام و رضایتمندی جامعه هدف در اولویت بیمه دی

به گزارش سایت خبری پرسون، مهندس طاهر موهبتی در این مراسم با تاکید بر خدمات سلامت محور اظهار داشت: با توجه به وضعیت سلامت جامعه هدف، به دنبال خدمات سلامت محور هستیم تا با ابزارهای تشویقی، انگیزشی و دوراپزشکی، افراد را به حفظ سلامت پایدار و کنترل مسائل جسمانی ترغیب کرده و در نهایت نیاز به درمان را کاهش دهیم.

وی در ادامه درخصوص قرارداد بیمه درمان تکمیلی خانواده معزز شهدا و ایثارگران بیان کرد: ماهیت شرکت بیمه دی به عنوان یک بنگاه اقتصادی اولویت قراردادن سودآوری است، اما در قرارداد جبران به واسطه خدمت رسانی به این قشر معظم، اولویت شرکت، کسب رضایتمندی حداکثری، خدمت رسانی وکاهش آلام جامعه هدف است و سوددهی در مرتبه های بعدی اولویت قرار می گیرد، در همین راستا وصول مطالبات بیمه دی از بنیاد و پرداخت تعهدات مالی شرکت به مراکز درمانی و بیمه شدگان با سرعت خوبی درحال به روز رسانی است.مدیر عامل بیمه دی همچنین به اصل مشتری مداری در بیمه دی نیز پرداخت و خاطر نشان کرد: برای ارائه با کیفیت خدمات، شرکت بیمه دی به عنوان بیمه گر و بنیاد شهید به عنوان بیمه گذار، باید همدلی و هم افزایی داشته باشند تا این مگا پروژه درمانی بتواند خدمات شایسته ای را به قشر معظم ایثارگران ارائه دهد.بنا بر این گزارش مراسم معرفی سامانه دارورسان شرکت بیمه دی با حضور مدیران حوزه درمان بنیاد برگزار شد و طی آن مدیران استانی بیمه دی و معاونین بهداشت درمان بنیاد شهید در سراسر کشور نیز به صورت برخط، در این جلسه حضور داشتند.

504795

سازمان آگهی های پرسون