عذرخواهی هلالی به‌ خاطر شعر «لاک سیاه»

عبدالرضا هلالی، مداح اهل بیت در پاسخ به انتقادهای فیلمی که از او با عنوان «لاک سیاه» منتشر شده، اظهار داشت: اگر در بیان و زمان این حرف اشتباهی کرده‌ام، عذرخواهی می‌کنم
تصویر عذرخواهی هلالی به‌ خاطر شعر «لاک سیاه»

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از عقیق، عبدالرضا هلالی، امروز سه شنبه سوم مرداد با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: وقتی دنبال بهانه‌گیری باشی، بالاخره بهانه‌ات را پیدا می‌کنی؛ حتی شده از یک ویرگول ساده! فرقی نمی‌کند که به کجای واژه چسبیده‌ایم، وقتی مفهوم را درک نمی‌کنیم.

وی افزود: این که امام رحمت را به چادر سیاه زنان قسم بدهیم و قلبمان از چادر زنانمان سیاه‌تر باشد، راه نجات نیست … دنبال عزای حسین رفتن به دعوت اوست و بس. با هر شمایلی درِ این خانه محترمی... این را از بچگی به ما یاد دادند...گرچه باید حرمت این خانواده را دانست و شناخت کافی هم نسبت به مکتب داشت و در آخر اگر در بیان و زمان این حرف اشتباهی کرده‌ام، عذرخواهی می‌کنم.

هلالی در نخستین روزهای محرم با حضور در شبکه نسیم در وصف بزرگی و حضور اقشار مختلف در مجلس عزای سیدالشهدا(ع) این شعر را خواند «آقا مرا به لاک سیاه همان زنی که پشت دسته‌های عزا می‌رود، ببخش» که انتشار این فیلم در فضای مجازی با انتقادهای بسیاری روبرو شد.

هلالی در سال های اخیر علاوه بر مداحی توانسته با هنرنمایی های خود در عرصه های سرود مانند سرودهای «السلام علی المهدی»، «عزیزم حسین» و «هدیه اسباب بازی» و همچنین شرکت در برنامه معلی، بسیاری از کودکان و نوجوانان را از طریق شعر و سرود با مفاهیم دینی و اهل بیتی آشنا کند.

504746