هشدار و پیام سردار رضایی به فتنه‌گران و ناامن‌کنندگان امنیت؛ تا دیر نشده بازگردید

جانشین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در مراسم تشییع شهدای راهور سیستان و بلوچستان گفت: به همه فتنه‌گران، اشرار و ناامن‌کنندگان امنیت مردم پیام می‌دهیم که تا دیر نشده، بازگردند.
تصویر هشدار و پیام سردار رضایی به فتنه‌گران و ناامن‌کنندگان امنیت؛ تا دیر نشده بازگردید

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار قاسم رضایی در آیین تشییع شهدای پلیس راه استان سیستان و بلوچستان که در فرماندهی راهور کشور برگزار شد، اظهار داشت: شهدا زبان گویای سازمان مقدس انتظامی به عنوان حافظ انقلاب و مدافع ارزش‌های والای انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: دفاع از امنیت، وطن و انقلاب در فراجا ادامه دارد و هیچگاه این وظیفه در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی که نهادی انقلابی و ولایی و برای مردم و از مردم است متوقف نخواهد شد.

سردار رضایی اظهارداشت: امروز انقلاب اسلامی نهضت حسینی را ادامه می‌دهد و تکلیف ما مبارزه با هر پلیدی است که انرژی و تکلیف این مسیر را شهدا برای ما مشخص می‌کنند.

وی افزود: فرزندان انتظامی روز گذشته هم در خوزستان و ایذه برای امنیت مردم، سارقان را به هلاکت رساندند و خود به درجه رفیع شهادت رسیدند. فراجا و فرزندانش فداییان ملت هستند و با مردم عهد و میثاق بستند که برای مردم جان خود را در کف گرفته و بی‌باکانه در تکلیف خود ثابت قدم باشند.

جانشین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: پیام شهدای امروز برای اشرار، تروریست‌ها و فتنه‌گران این است که باید پاسخ طفل و فرزندان شهدا را بدهند و قطع به یقین این شرارت بی‌پاسخ نخواهد بود.

وی تاکید کرد: به همه فتنه گران و اشرار و ناامن کنندگان امنیت مردم پیام می‌دهیم که تا دیر نشده، بازگردند. به هیچ وجه به جوسازی‌های مزدوران اهمیتی نخواهیم داد و ذره‌ای فداییان فراجا برای جنگ رسانه‌ای مزدوران ارزشی قائل نیستند.

رضایی افزود: پیام واضح شهدای جنوب شرق به آن فتنه‌گاه است که بخشی از این اشرار در آن فتنه‌گاه آموزش دیده‌اند و به انحراف و دوزخ کشیده شده‌اند.

منبع: ایرنا

504688