یک رئالیتی شوی جدید در نمایش خانگی

رئالیتی شوی «سخت ترین مسابقه جهان: چالش های زیست محیطی فیجی» World's Toughest Race: Eco-Challenge Fiji به کارگردانی دیوید چارلز و میزبانی بیر گریلز با زیرنویس اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.
تصویر یک رئالیتی شوی جدید در نمایش خانگی

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی، پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها رئالیتی شوی «سخت ترین مسابقه جهان: چالش های زیست محیطی فیجی» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

«سخت ترین مسابقه جهان: چالش های زیست محیطی فیجی» به کارگردانی دیوید چارلز و میزبانی بیر گریلز محصول ۲۰۲۰ ایالات متحده است که شرکت کنندگان در یک سری فعالیت های طاقت فرسا در یک مسابقه در سراسر جهان قرار می گیرند.

در این مستند مسابقه ماجراجویانه، تیم‌ها بدون وقفه و بدون خواب بر فراز کوه‌ها، جنگل‌ها و اقیانوس‌ها با چالش های محیطی روبه رو می شوند و باهم رقابت می کنند. این مسابقه ۵ مرحله دارد و ۶۶ تیم چهار نفره از سراسر جهان در جزیره فیجی فرود می آیند و به رقابت می پردازند. این تیم ها با حضور در پای اقیانوس، رودخانه، جنگل، هایلند و جزیره به صورت پیاده‌روی و مسافرت در اشکال مختلف حمل‌ونقل غیرموتوری، از جمله پارو زدن و قایقرانی، پدل‌برد، دوچرخه‌سواری در کوهستان، راپل، کوهنوردی، دره نوردی خود را در معرض آزمون و خطا قرار می دهند. همه اعضای یک تیم باید مسابقه را کامل کنند. اگر هر یک از اعضای تیم از مسابقه خارج شود یا نتواند مسابقه را کامل کند، کل تیم حذف خواهد شد.

در کنار بیر گریلز، تاشی مالیک، ناتان فاواه، مارک میسی هم به عنوان میزبانان این مسابقه هیجان انگیز حضور دارند.

رئالیتی شوی «سخت ترین مسابقه جهان: چالش های زیست محیطی فیجی» که امتیاز 7.6 را در سایت IMDb به دست آورده و در وبگاه نقد و بررسی راتن تومیتوز امتیاز ۹۰ درصد را از سوی مخاطبان کسب کرده‌است در ۱۰ قسمت به صورت رایگان و با زیرنویس اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

504542