بهره‌برداری از آزادراه شیراز، اصفهان در شهریورماه

استاندار فارس گفت: قطعه 6 آزاد راه شیراز، اصفهان تا پایان شهریور و قطعه 7 تا بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
تصویر بهره‌برداری از آزادراه شیراز، اصفهان در شهریورماه

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، استاندار گفت: در مدت ۷ ماه گذشته تاکنون با اختصاص هزارو ۱۰۰ میلیارد تومان و با احداث علائم ایمنی، ساختمان هلال احمر، اورژانس، راهداری و پلیس‌راه در شهریور ماه سال جاری آزاد‌ راه شیراز، اصفهان افتتاح می شود.

محمد هادی ایمانیه پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: قطعه ۷ نیز شبیه برزگ‌راه به این طرح افزوده و تا پایان بهمن‌ماه به آزاد راه شیراز، اصفهان متصل می‌شود.
استاندار فارس بیان داشت: در صورت تصویب مجلس بانک‌ها دولتی و غیر دولتی موظف به اختصاص ۸۰ درصد منابع به استان‌ها هستند.

ایمانیه اضافه کرد: بررسی بنگاهای راکد، اختصاص ۴۰ هکتار قطعه زمین، رتبه نخست در واگذاری ۹۰ درصد وام در قالب نهضت ملی مسکن، مرتفع کردن ۸.۵ درصد کمبود دارو، و نیز مجوز احداث باغ‌شهر به افرادی که در زمین‌های شخصی خود اقدام به ساخت و ساز کردند از جمله عملکرد استانداری فارس در سال جاری است.

وی خاطر نشان کرد: احداث شهر سلامت با تمام تحهیزات و امکانات درمانی و رفاهی و تولید داروهای کم حجم از دیگر خدمت ارائه شده در استان فارس است.

ایمانیه در مورد کمبود و افت شدید آب در شیراز گفت: روز گذشته خط دوم سد آب درودزن وارد خطوط معالی‌آباد شده و در نتیجه منجر به بر طرف شدن افت شده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ بنای میراثی اجازه تخریب ندارد، افزود: سرمایه‌گذارانی که قصد مرمت، بازسازی ساختمان‌های نیمه مخروبه میراث را دارند در صورت تأمین بودجه از آنان استقبال می‌ شود.

ایمانیه بیان داشت: بیش از ۸۵ درصد مصوبات سفر نخست رییس جمهور به طور کامل در استان فارس اجرا شده است.

504198