نتفلیکس درباره «سیلوستر استالونه» مستند می سازد

شبکه نتفلیکس مستندی درباره سیلوستر استالونه می سازد.

تصویر نتفلیکس درباره «سیلوستر استالونه» مستند می سازد

به گزارش سایت خبری پرسون، مستند فوق با نام موقت «سیلوستر» تهیه می شود و اختصاص به زندگی هنری بازیگر و فعالیتهای سینمایی او طی چند دهه گذشته دارد.

به‌قول تحلیل گران سینمایی، هر کاری که آرنولد می‌تواند انجام دهد حتما استلونه هم می‌تواند انجام دهد!

تولید مجموعه مستند شبکه نتفلیکس هم در همین رابطه ارزیابی و تحلیل می شود. البته تهیه کننده مستند آرنولد هم همین شبکه بوده است.

نکته مهم مستند سیلوستر این است که داستان از نگاه خود بازیگر تعریف می‌شود و او با نگاهی به گذشته، خاطرات خود را با تماشاگران مرور می‌کند.

تعدای از همکاران بازیگر هم به تعریف خاطرات خود از او پرداخته و ناگفته های تازه‌ای را در رابطه با این قهرمان سابق اکشن بیان می‌کنند.

یکی از بخش‌های جذاب مستند، بررسی کاراکترهای عجیب و غریبی است که استالونه طی این سال‌ها بازی کرده و طبیعی است که دو کاراکتر راکی و رامبو جایگاه خاصی در این رابطه خواهند داشت.

کارگردانی سیلوستر را تام زیمنی انجام داده و تاریخ پخش استریم آن ماه نوامبر اعلام شده استمدیران نتفلیکس نگفته اند این مستند یک فیلم سینمایی است یا مجموعه‌ای در چند اپیزود خواهد بود.

اهل فن روی این نکته جالب اشاره و تاکید می‌کنند که نوع و شیوه کار استالونه و آرنولد اخیرا شبیه هم شده است. هر دو بازیگر در کنار مستندهای نتفلیکس، بازیگر مجموعه‌هایی اینترنتی با نام های «فوبار» و «شاه توسلا» بوده‌اند.

استالونه ۷۷ ساله در کنار بازیگری، تهیه کننده و فیلمنامه نویس هم بوده است و برای فیلمناه «راکی» نامزد دریافت جایزه اسکار هم شده بود.

بازیگر مدتی قبل قسمت سوم اکشن ابرقهرمانانه «نگهبانان کهکشان» را روی پرده سینماها داشت که در آن نقش کوتاهی ایفا کرده بود.

از استالونه قسمت چهارم اکشن «بی مصرف‌ها» آماده نمایش عمومی است که اکنون در مرحله پایانی تولید قرار دارد.

او می گوید: «نمی‌دانم ساخت مستندی درباره کسی مثل من، چقدر می‌تواند مفید باشد. سازندگان آن به من گفتند در این مستند ناگفته هایی از من در اختیار بینندگان قرار می گیرد که می تواند برایشان بسیار جذاب باشد. به هر حال، این هم تجربه ای بود که احساس می کنم شاید لازم بود انجامش دهم.»

استالونه در کنار آرنولد و بروس ویلیس در دهه هشتاد میلادی لقب قهرمانان ژانر اکشن را گرفتند و در صنعت سینما یکه تازی می کردند. هنوز هم پس از گذشت چند دهه، او هنوز در فیلم‌های سینمایی بازی می‌کند و حتی در برخی از آنها نقش اصلی را هم می‌گیرد.

درام گنگستری اینترنتی شاه توسلای او از جمله پربیننده‌های شبکه های اینترنتی و استریم بوده که قرار است فصل دوم آن هم وارد مرحله تولید شود.

منبع: صبا

503606