استیضاح وزیر کشور را اعلام وصول کنید

نماینده تاکستان در تذکر شفاهی خود خطاب به هیأت رئیسه مجلس گفت: از طرف نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر کشور درخواست می‌کنم که این استیضاح اعلام وصول شود و اجازه ندهید که مجلس بیش از این تضعیف و تخریب شود.
تصویر استیضاح وزیر کشور را اعلام وصول کنید

به گزارش سایت خبری پرسون، رجب رحمانی نماینده تاکستان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به هیأت رئیسه مجلس گفت: از طرف نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر کشور درخواست می‌کنم که این استیضاح اعلام وصول شود و اجازه ندهید که مجلس بیش از این تضعیف و تخریب شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس تصریح کرد: در طی این مدت برخورد برخی از مدیران استانی نیز برخورد نادرستی بوده است، ما حامی دولت هستیم و این حرکت به نفع دولت خواهد بود

وی با بیان اینکه ما تلخی برخورد صادقانه را به شیرینی برخورد منافقانه ترجیح می‌دهیم، اضافه کرد: اجازه ندهید که مجلس به این میزان تخریب و تضعیف شود. حضرت امام (ره) فرمودند که اگر به من خدمتگزار بگویند بهتر است تا رهبر. رهبر معظم انقلاب نیز تصریح کردند که ما خدمتگزار آحاد ملت هستیم اما برخی از برادران وزارت کشور هم به مردم اهانت می‌کنند و هم به نمایندگان مردم.

رحمانی تأکید کرد: اگر قرار است مجلس شورای اسلامی تحت تسلط قوه مجریه باشد، ایرادی ندارد لایحه بدهند مانند همان چیزی که در مجلس ششم تحت عنوان لوایح دوقلو در قالب افزایش اختیارات ارائه شد.

503496